یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

درمان های گیاهی برای انداختن سریع تب

عکس, درمان های گیاهی برای انداختن سریع تب

یکی از بهترین داروهای گیاهی برای پایین آوردن تب ، تاجریزی سیاه است .  برگ گیاه سمی است و از این رو نباید مصرف شود.میوه تاجریزی همراه با پرسیاوشان، گل زوفا گل بنفشه، ختمی خبازی، عناب و سپستان برای کاهش تب و تسکین درد موثر است.

هم چنین :

دمنوش نعناع برای درمان تب :نعناع یکی از گیاهان دارویی است که در اکثر منازل می‌توان مقداری از آن را یافت. برای درمان تب پیشنهاد می‌کنیم مقدار یک قاشق از نعنای خشک شده با ساقه را به همراه یک لیوان آب جوش روی حرارت ملایم قرار دهید تا دم بکشد. البته برای اثرگذاری و بهره بیشتر از دمنوش نعنا، می‌توان از مقداری عسل همراه با آن نیز استفاده کرد.

استفاده از بابونه :درمان تب با داروی گیاهی بابونه به این صورت است که باید آنرا به مدت ۵ دقیقه با آب جوش روی حرارت قرار داد تا دم بکشد و سپس مصرف شود.

دمنوش فرنجمشک :بهره‌مندی از دمنوش فرنجمشک برای از بین بردن عفونت‌ها و التهابات بسیار مفید است. از این رو استفاده از دمنوش آن به سرعت می‌تواند تب را کاهش دهد.

دمنوش بومادران :دمنوش بومادران به مقدار ۱ فنجان در طول روز، تب و دمای بالای بدن را به طور قابل ملاحظه‌ای می‌کاهد. با اینکه این گیاه به تنهایی می‌تواند دمای بدن را کاهش دهد اما ترکیب آن با مواردی همچون زنجبیل، بهبود تب شدید را به همراه خواهد داشت.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر