یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آشپزی

درمان کم شدن رطوبت مغز و بی خوابی با این دمنوش

عکس, درمان کم شدن رطوبت مغز و بی خوابی با این دمنوش

خشکی مغز و کم شدن رطوبت مغز یکی از دلایل مهم بی خوابی است . بهترین داروی گیاهی برای حل این مشکل گل بنفشه است که باید به صورت دمنوش قبل از خواب مصرف شود.

طرزتهیه دمنوش گل بنفشه

طرزتهیه دمنوش گل بنفشه بسیار آسان است در کمترین زمان می‌توانید این نوشیدنی مفید را درست کنید برای این کار ۷۰ گرم از برگ‌های این گل را با آب سرد بشویید و بعد در نیم لیتر آب بریزید و روی حرارت بگذارید تا بجوشد بعد آن را صاف کنید و نوش جان کنید می‌توانید برای شیرین کردن چای بنفشه از عسل نیز استفاده کنید.
با توجه به خواص این گیاه و تاثیر آن در رفع بی خوابی می‌توانید با درست کردن دمنوش گل بنفشه بدون صرف هزینه زیاد سلامت بدن خود را تضمین کنید.

اگر دچار سردرد و میگرن هستید نوشیدن یک فنجان از دمنوش گل بنفشه را به شما توصیه می‌کنیم درمان سر درد و میگرن یکی دیگر از خواص دمنوش گل بنفشه است همچنین این نوشیدنی مفید در درمان سوزش گلو، درمان التهاب کلیه و مثانه، تقویت عروق خونی نیز موثر و مفید است.
خوب است بدانید که گل بنفشه برای درمان سوزش ادرار، درمان یرقان و خارش بدن، درمان جوش‌های غرور جوانی (آکنه)، درمان اگزما، درمان پسوریازیس، درمان بواسیر مفید است. علاوه بر آن باعث تصفیه خون می‌شود، ادرار آور است و در کاهش فشار خون و فشار‌های عصبی نیز تاثیر بسیار خوبی دارد.
خاصیت ضد تومور و ضد میکروب از دیگر خواص دمنوش گل بنفشه است که باعث افزایش ایمی بدن نیز می شود و برای درمان سرطان‌های سینه و ریه این گیاه استفاده گسترده‌ای دارد.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر