یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

درمان گیاهی خنثی شدن اسید و زخم معده

عکس, درمان گیاهی خنثی شدن اسید و زخم معده
یکی از بهترین درمان های گیاهی و تسکین دهنده ی علائم زخم معده و کم شدن اسید معده را برای شما در این پست از یاس فان قرار داده ایم به همراه چند درمان گیاهی دیگر که انشالله مفید واقع شود. اسموتی زیر را باید حتما به روش زیر تهیه کرده و در ساعت ذکر شده میل کنید.اسموتی تان را صبح تهیه کرده و ۲۰ دقیقه قبل از صبحانه میل کنید. شما می‌توانید مصرف این اسموتی را تا زمانی که احساس بهبود کنید ادامه دهید.
اسموتی سیب‌زمینی و موز :سیب زمینی ۱ عدد ، موز سبز ۱ عدد ، آب نصف لیوان . سیب‌زمینی‌تان را به خوبی بشویید و پوست بگیرید و به چند تکه تقسیم کنید. آن را داخل مخلوط‌کن بریزید و آب آن را بگیرید و کنار بگذارید. سپس موز را نیز خرد کرده و داخل مخلوط کن بریزید و سپس با آب سیب زمینی ترکیب کنید. در نهایت آب را اضافه کنید تا رقیق شده و به مدت چند ثانیه میکس کنید تا بافتی یکدست و صافی حاصل شود.
درمان های دیگر که اثر گذاری کمتری دارند :
زیره‌ سبز :دانه‌های زیره‌ سبز برای خنثی‌ کردن اسید فوق‌العاده‌ هستند، به هضم غذا کمک می‌کنند و درد معده را تسکین می‌دهند. مقداری زیره‌ سبز بوداده را پودر کنید و آن را در یک لیوان آب مخلوط کنید یا یک قاشق چای‌خوری دانه‌ی زیره‌ سبز را در یک فنجان آب جوش بخیسانید و پس از هر وعده‌ی غذایی میل کنید.
سرکه‌ی سیب :در اغلب موارد، رفلاکس معده به‌خاطر مقدار بسیار کم اسید معده به‌ وجود می‌آید. در این حالت می‌توان از سرکه‌ سیب استفاده کرد. فقط کافی است ۱ یا ۲ قاشق چای‌خوری سرکه‌ی سیب خام و تصفیه‌نشده را در یک فنجان آب مخلوط کنید و این مخلوط را یک یا دو بار در روز بنوشید. همچنین می‌توانید یک قاشق غذاخوری سرکه‌ی سیب میل کنید و بلافاصله پس از آن یک لیوان آب بنوشید.
شکر زرد: شکر زرد برای هضمغذا مفید است و موجب می‌شود که سیستم گوارشی طبیعت قلیایی‌تری پیدا کند، بنابراین اسید معده را کاهش می‌دهد. پس از هر وعده‌ی غذایی مقداری شکر نیمه‌تصفیه‌شده مصرف کنید تا از فواید آن بهره‌مند شوید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر