یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

درمان گیاهی و بی خطر کولیک یا قولنج نوزاد در خانه

عکس, درمان گیاهی و بی خطر کولیک یا قولنج نوزاد در خانه
یکی از دلایل گریه های شدید نوزاد قولنج یا کولیک نوزادی است که باعث ناراحتی پدر و مادر ها می شود.  قولنج معمولاً در حدود شش هفتگی به اوج خود می‌رسد و سپس بین سه و چهار ماهگی به طور قابل‌ توجهی بهبود می‌یابد..قولنج یک بیماری نیست و به نوزاد شما هیچ آسیب درازمدتی نمی‌رساند، اما شرایط سختی را برای نوزاد و والدینش به وجود می‌آورد. اگر کودک شما کمتر از پنج ماه داشته باشد و حداقل سه روز در هفته را برای بیشتر از سه ساعت متوالی به مدت حداقل سه هفته گریه کند، به احتمال زیاد ممکن است دچار قولنج شده باشد. یکی از درمان های گیاهی کولیک نوزادی را امروز برای شما در یاس فان قرار داده ایم.
چند قطره عصاره شوید تاثیر شگفت انگیزی روی کاهش درد ناشی از کولیک و همچنین آرام کردن بی قراری های شبانه نوزادان دارد. بعلاوه اینکه مصرف شوید باعث افزایش شیر مادران شیرده نیز می شود.
افرادی که به هویج حساسیت دارند با مصرف شوید هم دچار واکنش های آلرژیک می شوند.
مادران گرامی اگر مبتلا به دیابت هستید یا داروی لیتیوم مصرف می کنید و یا کمتر از دو هفته از عمل جراحی تان می گذرد قبل از مصرف شوید به عنوان یک دارو و برای درمان بیماری های مختلفتان حتما با پزشک مشورت کنید.
اگر مبتلا به دیابت هستید یا داروی لیتیوم مصرف می کنید و یا کمتر از دو هفته از عمل جراحی تان می گذرد قبل از مصرف شوید به عنوان یک دارو و برای درمان بیماری های مختلفتان حتما با پزشک مشورت کنید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر