یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

درمان یبوست و سرماخوردگی با چای عناب

عکس, درمان یبوست و سرماخوردگی با چای عناب

چای عناب میتواند خیلی از بیماری ها را درمان کند. عناب را کاملا شسته و آب جوش روی آن ریخته و بگذارید روی کتری یا سماور تا حسابی دم بکشد. اگر دیابتی هستید، این چای می‌تواند قند خون شما را خطرناک کاهش دهد، بنابراین اقدامات احتیاطی را انجام دهید. قبل از افزودن این چای به برنامه روزانه خود، با پزشک خود صحبت کنید. تحقیقات متناقض در مورد ایمنی این چای برای زنان باردار منجر به توصیه‌ای کلی برای خودداری از مصرف آن شده است.

درمان یبوست :چای عناب به عنوان اثرات تحریک کننده‌ای روی سیستم گوارشی شناخته شده است و قادر است علائم تحریک کننده یبوست، سندرم روده تحریک پذیر و سایر مشکلات شایع معده را تسکین دهد.

درمان سرماخوردگی:قدرت تقویت کننده سیستم ایمنی چای عناب کاملاً شناخته شده است و می‌تواند به تسکین سرماخوردگی، علائم آنفولانزا و تب کمک کند. میزان ویتامین C موجود در چای عناب باعث تولید سلول‌های سفید خون، خط اصلی دفاع برای بدن می‌شود. اثرات ضد التهابی گلودرد را نیز تسکین می‌دهد.

هم چنین چای عناب دارای مقادیر زیادی آهن است که برای گردش خون عالی است، زیرا برای هر گلبول قرمز لازم است. این به معنای اکسیژن رسانی بیشتر به قسمت‌هایی از بدن است که به آن نیاز دارند، در حالی که پتاسیم به کاهش فشار خون کمک می‌کند.فلاونوئید‌ها و ترکیبات فنلی موجود در چای عناب قادرند رادیکال‌های آزاد را قبل از آسیب به پوست خنثی کنند، بنابراین از چین و چروک، لکه‌های پیری و لکه‌ها جلوگیری می‌کنند.هزاران سال است که از چای عناب به طور سنتی برای تسکین جسم و روان استفاده می‌شود و تحقیقات مدرن نشان داده است که می‌تواند به کاهش سطح هورمون استرس و کاهش اضطراب و تغییرات خلقی کمک کند.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر