یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آشپزی

دستور درست کردن پاپسیکل خانگی توسط شما

عکس, دستور درست کردن پاپسیکل خانگی توسط شما

نکاتی که قبل از درست کردن این دسر باید بدانید :

می توانید به پودر کیک مقداری موز یا مغزیجات بیفزایید. قالب را پر از مواد نکنید و مقداری از سر آن را خالی نگه دارید تا جا برای شکلات لایه آخر باشد.به جای کیک می توانید از ویفر استفاده نمایید.اگر شکلات به قالب می چسبد بهتر است قالب را به کمک روغن چرب نمایید سپس شکلات را درون قالب بریزید.

تدا کیک کاکائویی را به کمک دست پودر نمایید سپس خامه را به پودر کیک بیفزایید و همه مواد را به خوبی مخلوط نمایید توجه داشته باشید که کیک باید به شکل خمیر تبدیل شود و در صورت تمایل می توانید مقداری شکلات قهوه ای ذوب شده به خمیر بیفزایید تا خمیر نرم و لطیف تر شود.

طرز تهیه ( مواد لازم در انتهای همین مطلب قرار داده شده است )

از مایه خمیر شکلاتی به کمک قاشق درون قالب بریزید سپس چوب بستنی را وارد نمایید و روی کیک را به صورت کامل صاف نمایید و شکلات را روی کیک بریزید و به کمک کاردک آن را صاف نمایید و دور قالب را به خوبی تمیز کنید و به مدت ده دقیقه قالب را درون یخچال قرار بدهید تا شکلات بسته شود و مجددا این مراحل را تکرار نمایید و قالب را درون یخچال قرار بدهید.بعد از اینکه شکلات به صورت کامل سفت شد آن را به آرامی از درون قالب خارج نمایید و روی پاپسیکال شکلات آب شده را بریزید و این بستنی های چوبی را به کمک ترافل و نگین های تزیینی و قالب حروف و … تزیین نمایید سپس پاپسیکال ها را درون باکس کادو قرار بدهید.

مواد لازم
کیک کاکائویی : ۲۰۰ گرم
خامه : صد گرم
شکلاتی رنگی به تعداد دلخواه : دو بسته
چوب بستنی
قالب مخصوص بستنی

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر