یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آشپزی

دستور قارچ کبابی شکم پر با مرغ

عکس, دستور قارچ کبابی شکم پر با مرغ

برای درست کردن این غذای ایتالیایی و فوق العاده خوشمزه به قارچ های بزرگ مخصوص ، سس کچاپ ، ادویه اورگانو ، سوسیس، پنیر پیتزا و حعفری برای تزیین نیاز دارید. این آموزش برای چهار نفر است.

پودر سیر ½ قاشق چایخوری………………..سوسیس ۱ عدد

قارچ ۸ عدد بزرگ………………………….. جعفری ۱ قاشق غذاخوری

سس کچاپ ½ لیوان………………………ادویه اورگانو ½ قاشق چایخوری

پنیر پیتزا ½ لیوان……………………نمک و فلفل سیاه به مقدار کافی

آموزش:
ابتدا فر را با دمای ۱۸۰ درجه روشن می کنیم تا کاملا گرم شود، سپس ساقه های قارچ ها را خارج می کنیم. در ادامه یک ظرف مناسب فر مثل پیرکس را با روغن به خوبی چرب می کنیم.سپس قارچ ها را به صورت وارونه داخل ظرف پیرکس می چینیم. در ادامه سس کچاپ را به همراه پودر سیر، اورگانو و مقداری نمک و فلفل سیاه داخل یک کاسه مناسب ترکیب می کنیم و داخل هر قارچ مقداری از سس را می ریزیم.

در ادامه روی قارچ ها را با پنیر پیتزا پر می کنیم، سپس سوسیس را به صورت ورقه ای خرد می کنیم و روی هر قارچ یک ورق سوسیس قرار می دهیم. در ادامه ظرف پیرکس را در فر که کاملا گرم شده است قرار می دهیم.پس از گذشت ۱۵تا ۲۰ دقیقه که پنیر پیتزا به طور کامل حل شد، قارچ شکم پر ما اماده است. در ادامه قارچ ها را داخل ظرف مورد نظرمان می چینیم، سپس جعفری را به صورت ریز خرد می کنیم و برای تزیین غذا استفاده می کنیم.

برای درست کردن قارچ شکم پر با گوشت مرغ ابتدا یک سینه مرغ را به همراه ۲ پیمانه آب، ۱ پیاز کوچک، ۱ تکه چوب دارچین، مقداری نمک و زردچوبه داخل یک قابلمه مناسب می ریزیم و اجازه می دهیم گوشت مرغ آبپز شود.در این مرحله پس از اینکه گوشت مرغ پخت آنرا به صورت ریش ریش یا نگینی خرد می کنیم. در ادامه یک پیاز کوچک را به صورت نگینی خرد می کنیم و به همراه کمی روغن داخل یک تابه مناسب تفت می دهیم تا پیاز سبک شود.

حالا گوشت مرغ را به همراه مقداری زردچوبه و فلفل سیاه اضافه می کنیم و به خوبی تفت می دهیم تا گوشت مرغ سرخ شود. حالا گو.شت مرغ را داخل قارچ ها می ریزیم و روی آن پنیر پیتزا می ریزیم و در فر قرار می دهیم تا آماده شود.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر