یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

دلایل توقف بلند شدن مو از یک حد و راه درمان

عکس, دلایل توقف بلند شدن مو از یک حد و راه درمان

دلایل رشد نکردن موها و درمان توقف رشد مو در این صحفه از یاس فان : آیا موهای شما دیگر رشد ندارد و مثلا رشد آن تا روی شانه متوقف شده است ؟ خیلی وقت است موهای خود را کوتاه نکرده اید اما بلند نشده ؟

دلایل عدم رشد مو :

* استفاده بیش از حد از وسایل حرارتی

*استفاده بیش از حد از مواد شیمیایی

*چند شاخه شدن موها یا موخوره زدن

*ژنتیک

*برنامه غذایی اشتباه

*سن

درمان : بسته به علت رشد نکردن موهای خود باید درمان را شروع کنید. اما همگی حالت دهنده موهای خود را چک کنید، اگر حاوی سیلیکون هستند، دور آنها را خط بکشید. حالت دهنده های حاوی سیلیکون، برق طبیعی مو را از بین می برد و هم چنین جلوی رشد مو را می گیرد. از شامپوهایی با برچسب clarifying استفاده کنید مانند شامپو روزانه فیتو که نا خالصی های روی پوستتان از بین برود و و منافذ پوست سرتان به خوبی تمیز شود تا موهایی که جلوی رشدشان بلوکه شده است، بتوانند دوباره بلند شوند.

ماسک افزایش دهنده رشد مو : 

ماسک اول : ۳ قاشق غذاخوری ژل آلوئه­‌ورا با ۲ قاشق غذاخوری روغن نارگیل را با هم کاملا مخلوط کنید موهای خود را به چند دسته تقسیم کنید و مخلوط را به نوک ساقه­‌ها بمالید. به مدت یک ساعت اجازه دهید مواد روی سر شما بماند سپس آن را بشویید از این ماسک رشد مو خانگی هفته‌اییک بار استفاده کنید. این ترکیب باعث حذف سلول­‌های مرده از سطح آن و تقویت موها می­‌شود.

ماسک دوم : ۱ قاشق غذاخوری جوش شیرین، ۱ قاشق غذاخوری سرکه سیب را به ۳ قاشق غذاخوری آب اضافه کنید. پوست سر خود را به مخلوط حاصل آغشته کنید. این محلول را ۱۰ دقیقه روی موهای خود نگه دارید و پس از آن با آب ولرم بشویید. از این ماسک رشد مو خانگی می­‌توانید دو تا سه بار در هفته استفاده کنید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر