یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

دمنوش های مفید کرونایی مناسب برای همه

عکس, دمنوش های مفید کرونایی مناسب برای همه
این دمنوش های در بیماری کرونا بسیار مفید هستند و به بدن شما کمک می کنند که راحت تر از شر این بیماری خلاص شود. (افرادی کە فشار خون بالایی دارند از مصرف گیاهانی کە جزو خانوادە گیاهان نعنا مانند رزماری، زوفا، چای سبز و مرزنجوش هستند اجتناب و در صورت مصرف با پزشک طب‌ سنتی مشورت کنند؛ زیرا این گیاهان می‌توانند با داروهای شیمیایی تداخل و برای بیمار ایجاد مشکل کنند.) هم چنین در کنار دمنوش‌های گیاهی مصرف کدو حلوایی مثل انواع سبزیجات برگ سبز، سبزیجات نارنجی، سبزیجاتی که دارای رنگدانه‌های بنفش هستند همچون کدو سبز، کرفس، نخود سبز، هویج سبب تقویت سیستم ایمنی بدن می‌شوند.

بهترین دمنوش های ضد کرونا

دمنوش مرزنجوش : دمنوش مرزنجوش طبع گرم و خشکی دارد و در دستە خانوادە نعنا بە شمار می‌رود.
دمنوش شیرین بیان : این دمنوش نیز یکی از دمنوش‌های موثر در تقویت سیستم ایمنی بدن است. شیرین بیان با خاصیت ضد التهابی و خاصیت آنتی بیوتیکی که دارد و با دارا بودن منیزیم و پتاسیم دمنوش پر خاصیتی در تقویت سیستم ایمنی بدن است.
دمنوش نعنا فلفلی: این دمنوش یکی از دمنوش‌هایی است کە خود سبب تقویت سیستم ایمنی بدن فرد می‌شود.
دمنوش چای سبز : دمنوش چای سبز با ترکیبات مغذی بسیاری کە دارد و همچنین وجود نوعی آنتی‌اکسیدان بە نام کاتچین در چای سبز سبب تقویت سیستم ایمنی بدن خواهد شد.
دمنوش گیاە زوفا:زوفا گیاهی پرخاصیت است کە در جنوب اروپا و مدیترانە کشت می‌شود و طعم آن همچون گیاە نعنا و آن را از خانوادە نعنایان می‌دانند کە موجب تسکین گلودرد و برونشیت و در کنترل قندخون بسیار موثر است. زوفا گیاهی است سرشار از آنتی‌اکسیدان کە در سلامت سیستم تنفسی، کاهش سرفە و علائم سرماخوردگی و سلامت سیستم گوارشی بسیار موثر است.
دمنوش پونه: از این گیاه می‌توان هم به صورت تازه و هم به صورت خشک شده استفاده کرد، پونه در دسته خانواده نعنا قرار می‌گیرد و ترکیبی سالم برای سیستم تنفسی و مبارزه با ویروس‌ها است. از دمنوش پونه در دوران کرونا می‌توان استفاده و آن را به همراه مقداری عسل مخلوط و استفاده کرد.
 دمنوش چای دارچین و عسل : پرخاصیت و موثر در کاهش وزن است که از بدن در مقابل ویروس محافظت می‌کند. دارچین از جمله ادویه‌های موثر در تقویت سیستم ایمنی بدن است که اگر در حد متعادل در رژیم غذایی استفاده شود به تقویت سیستم ایمنی بدن و کاهش قند خون در افراد کمک می‌کند.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر