یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

دو روش آسان استفاده از شابلون ناخن

عکس, دو روش آسان استفاده از شابلون ناخن

بیشتر شابلون ها از جنس پلاستیک محکم ساخته شده اند اما شابلون های فلزی، کاغذی و … هم وجود دارند .شابلون ناخن ابزاری است که برای طراحی راحت تر ناخن ساخته شده است و به شما این امکان را می دهد که برای مناسبت های خاص به راحتی زیبایی ناخن خود را چندبرابر کنید. این ابزار آماده در ورق های یک بار مصرف یا چند بار مصرف در طرح های مختلفی از جمله طرح گل برگ، پروانه، حروف و …. به فروش می رسند.

طرز استفاده از شابلون ناخن
در ابتدا تاپ کت و لاک زمینه را بزنید و منتظر بمانید تا خشک شود. اگر از لاک ژل استفاده می کنید، باید آن را در دستگاه UV خشک کنید.در مرحله بعد، شابلون را از روی کاغذ آن جدا کنید و روی ناخن بچسبانید.

برای زدن لاک ناخن با استفاده از شابلن روش های مختلفی وجود دارد. ما در ادامه ۲ روش جذاب را به شما آموزش می دهیم:

روش اول :
مانند لاک زدن معمولی عمل کنید. با این تفاوت که لاک دوم را باید از روی شابلون بزنید. پس از اینکه لاک به طور کامل خشک شد، می توانید شابلون را از روی ناخن بردارید. برای تمیز کردن اطراف ناخن می توانید از یک براش کوچک آغشته به استون استفاده کنید.

روش دوم:

روش دوم کمی متفاوت اما ساده است. کافی است مقداری از لاک مورد نظر خود را روی یک تکه اسفنج پخش کنید. سپس اسفنج را با ضربه های آرام و ملایم روی ناخن بزنید تا لاک روی اسفنج به ناخن منتقل شود. برای اینکه اطراف ناخن کثیف نشود، می توانید در ابتدا مقداری لاک را روی پوست اطراف ناخنتان بزنید و پس از اتمام کار آن را به راحتی بردارید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر