یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

دو ماسک قدرتمند خانگی برای درمان موخوره

عکس, دو ماسک قدرتمند خانگی برای درمان موخوره 

اگرچه بهترین درمان موخوره کوتاه کردن موهاست ولی وقتی شما موها را هم کوتاه کنید پس از مدتی کوتاه دوباره انتهای موها دوشاخه شده و به اصطلاح موخوره می زند. موخوره باید درمان شود و گرنه باعث نازکی موها و از بین رفتن تارهای مو خواهد شد. بهترین ماسکهای گیاهی و خانگی برای درمان آن را برای شما در این پست از یاس فان قرار داده ایم.

*ماسک اول : ماسک پروتئین آووکادو :شاید در خانه گوآکاموله (سس با پایه آووکادو) درست نکنید اما این ماده برای مو مفید است. ماسک سمن از یک آووکادو، یک تخم مرغ و کمی روغن زیتون تهیه می شود و مهم تر از هرچیز آماده کردن آن آسان است.ابتدا آووکادو را له کرده و با تخم مرغ مخلوط کنید. روغن زیتون را اضافه کنید تا غلیظ شود (به طوریکه از نرم کننده های بازاری کمی غلیظ تر باشد). آن را به مو مالیده، بگذارید ۱۰ تا ۲۰ دقیقه بماند و مو را با آب گرم بشویید.

*ماسک دوم: درمان عسل و روغن زیتون:خواص مرطوب کننده عسل و روغن زیتون می تواند موهای آسیب دیده را ترمیم کند. این خواص برای رفع خشکی پوست سر و درخشندگی مو موثر هستند. سه قاشق غذاخوری روغن زیتون را با دو قاشق چای خوری عسل خام مخلوط کنید. مواد را روی موی شامپو زده مالیده و بگذارید ۲۰ تا ۳۰ دقیقه بماند. آن را آبکشی کرده و سپس با یک شامپوی مرطوب کننده مو را بشویید تا مواد از روی مو پاک شوند.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر