یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آموزشی

دیدن سید ریش سفید در خواب تعبیرش چیست

عکس, دیدن سید ریش سفید در خواب تعبیرش چیست

اگر پسر مجردی هدیه گرفتن از سید را خواب ببیند . به این معنا است که به زودی با دختر بسیار پاکدامن و اهل جنتی آشنا خواهد شد که می تواند او را بسیار خوشبخت و خوش اقبال گرداند، آن دختر یکی از بندگان بهشتی هست که می تواند موجب بهشتی شدن او نیز شود.

هرگاه بانوی بارداری در خواب ببیند که از سیدی کادو و عیدی میگیرد . به این معنا است که فرزندی بسیار مومن به دنیا می آورد و به واسطه ی همان فرزند رزق و روزی آن ها فزونی میابد ، و تمامی مشکلات زندگی آنان برطرف می شود و تبدیل به فرصتی برای بهتر شدن زندگی می گردد.

هرگاه فردی یک پیر سید در خواب ببیند که جوان شده است در عزت و بزرگی او مشکلی به وجود می آید و در زندگی دنیایی مغرور می گردد و از این غرور آسیب خواهد دید .

اگر یک شخص جوان و یا کودک در خواب ببیند که پیر شده است و لباس سید ها را بر تن دارد معنی خواب او این است که عزت و جلال پیدا می کند و به کار اخروی مشغول می‌گردد.

اگر فردی ببیند که صدقه ای به یک فرد سید می‌بخشد به این معنا است که تمامی اعمال دینی او مورد اجابت خداوند قرار گرفته است . و می تواند به این نتیجه برسد که تا کنون هر اعمال نیکی که انجام داده است مورد قبول درگاه حق تعالی گردیده .

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر