یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

رازهای آرایش برای عکس گرفتن در برف و زمستان

عکس, رازهای آرایش برای عکس گرفتن در برف و زمستان

اگر می خواهید در یک روز برفی آرایش کنید و عکس بگیرید باید با عادتهای آرایشی خود خدافظی کنید . شاید به میکاپی نیاز دارید که هم چون خورشید در بین برفها بدرخشید. راز جذابیت همین است چشمان طلایی و لب‌های قرمز تمشکی…(اگر تا کنون از رژ لب قرمز تمشکی استفاده نکرده‌اید و نگرانید که شاید به تُن پوست شما نیاید، کافیست از غلظت‌های رنگی متناسب‌تر با تُن پوستی خود استفاده کنید.)برای اینکه خیلی سریع جذابیت و زیبایی چهره خود را افزایش دهید از کمی سایه چشم طلایی بر روی تمام قسمت‌های پلک خود استفاده نموده و سپس با استفاده از یک مداد یا قلم خط چشم ضد آب بر روی خط رویش مژه‌های پلک بالایی یک خط مناسب بکشید. اکنون میکاپ طلایی خود را با یک رژ لب قرمز تمشکی مایع یا جامد تکمیل کنید تا زیبایی شما دو چندان شود.با استفاده از یک رژ گونه قرمز روشن یا رزی می‌توانید شادابی و جذابیت چهره خود را به طور محسوسی افزایش دهید. به آرامی با استفاده از یک براش مناسب، رژ گونه را با حرکات جاروبی بر روی سیب گونه خود به خوبی پخش کنید.

برای اینکه مانند یک دانه برف در زیر نور خورشید بدرخشید ابتدا یک پرایمر را با فاندیشن ترکیب نموده و سپس آن را بر روی تمام قسمت‌های پوست صورتتان استفاده کنید. سپس از یک هایلایتر متالیک با رنگ رز کوارتز بر روی استخوان گونه، تیغه بینی و چانه خود بهره ببرید تا براق بودن و درخشش چهره شما جذاب‌تر از پیش شود.

یک راه فوق‌العاده دیگر برای اینکه میکاپی یکپارچه و جذاب داشته باشید توجه به ابروها است. زمانی که ابروهای خود را به صورت صحیح پر کنید جذابیت‌تان تا حد زیادی افزایش می‌یابد. ابروهای پرپشت و بدون نقص چهره شما را شاداب و سالم نشان می‌دهد. با استفاده از یک ژل ابرو ضد آب که ماندگاری بالایی داشته باشد می‌توانید ابروهای خود را پرتر نشان دهید.

اگر می‌خواهید به میکاپ چشم خود کمی ظاهر براق و فانتزی بدهید استفاده از یک خط چشم یا سایه چشم متالیک در قسمت گوشه داخلی انتخاب خوبی خواهد بود. بدین منظور ابتدا سایه چشم طبیعی خود را اعمال نموده و سپس در گوشه داخلی چشم از یک رنگ متالیک نقره‌ای یا طلایی بهره ببرید.

اگر احساس می‌کنید پوستتان در فصل زمستان کمی خشک و مرده به نظر می‌رسد کافیست از یک فاندیشن با پوشش براق استفاده کنید. این نوع از کرم پودرها دارای پوشش مناسب و خاصیت آبرسانی پوست هستند.

شاید در هوای سرد زمستان احتمال عرق کردن و خراب شدن آرایشتان به مراتب کمتر شود اما هنوز هم استفاده از اسپری‌های ثثبیت کننده آرایش مهم هستند. این محصولات به دوام بیشتر میکاپ زمستانی شما کمک کرده و نگرانی شما را از بین می‌برند.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر