یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

رازهای نگفته شده برای خوش بین شدن

عکس, رازهای نگفته شده برای خوش بین شدن

اگر فردی منفی نگر هستید و میخواهید خوش بین باشید تا کائنات به شما خوشبختی را نشان دهند و با قدرت مغز خود و افکار منفی خود همیشه درگیر مشکلات نباشید با مهم ترین تکنیک ها و رازهای خوش بین شدن آشنا شوید 🙁 هم چنین بخوانید : راه کار های مفید برای درمان منفی اندیشی های روزانه)

از خود بپرسید از هر اتفاق چه چیزی یاد گرفتید
خود را از یک فاکتور منفی بیرون کشیدن بسیار سخت است. شما ممکن است انرژی لبخند مصنوعی زدن و یا نگاه کردن به جنبه مثبت ماجرا را نداشته باشید. در صورتی که این کار درباره شما صدق می‌کند، باید درمورد شرایطی که در آن هستید فکر کنید و از خود سوال کنید از رویداد اخیر چه چیزی یاد گرفتید. چیزی که می آموزید ممکن است در آینده به شما کمک نکند، اما ضرری هم ندارد. خودتان را مجبور کنید از آنچه اتفاق افتاده است یاد بگیرند، حتی اگر تمام چیزی که یاد می‌گیرید این باشد که زندگی گاهی می کوشد شما را به زمین بیندازد.

دعا کنید
برای سپاس‌گزاری از وجود خود، برای تشکر از چیزهایی که برای آن قدردان هستید دعا کنید. ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید چگونه دعا کردن به مثبت اندیشی شما کمک می‌کند؟ این کار علاوه بر اینکه یک حس آرامش روحی به شما می‌دهد، تمرکز شما را از مشکلات و ناراحتی‌ ها دور کرده و به سوی زندگی هدایت می‌ کند.

بجای شکاک بودن باور داشته باشید اما درستی آن را چک کنید
قسمتی از خوش بین بودن یادگیری این است که به جنبه مثبت ماجرا توجه کنید، اما دنیا یک مکان بد و خطرناک است و نگاه به جنبه مثبت امکان دارد شما را در معرض خطر قرار دهد. ما به طور طبیعی شکاک هستیم، زیرا ذهن ما در پی خطر است. به جای شک و تردید، باید باور داشته باشید، اما صحت امر را بررسی کنید.اگر دختر شما می‌گوید که شب به منزل دوستش می‌ رود، قبول کنید و او را بفرستید، اما از درستی گفته‌ ی او مطمئن شوید. به یاد داشته باشید که می‌توانید بعد از یک رویداد صحت آن را بررسی کنید و می‌توانید آن را به طور معمول انجام دهید. مثلا، وقتی که دختر خود را به مدرسه می‌ برید، ممکن است دوست او را ببیند، در این صورت می‌توانید پیش او بروید، سلام کنید و بگویید: “امیدوارم که دخترم پنج شنبه شب بیش از حد مزاحم شما نشده باشد.”

خودتان را از بدبینی دور کنید
می‌گویند بهترین راه برای کشف یک دروغ‌ گو این است که به جای پیدا کردن نشانه‌ های دورغ در کلام او به دنبال علائم حقیقت در سخن او باشید. در هنگام خوش بینی ، این رویکرد مشابه عقب رو به جلو را پیش بگیرید. به جای اینکه همیشه تلاش کنید که خوش بین باشید، خود را از یک فاکتور منفی دور کنید. شان استفنسون و تونی رابینز هر دو می‌گویند که وقتی موفق شدند با تاریک‌ ترین روزهای زندگی‌ خود مقابله کنند که به خود اجازه‌ ی احساس ناراحتی و منفی بودن را دادند، ولی اجازه ندادند که در این موقعیت باقی بمانند.

قدردانی کردن
اگر دوست دارید در همه حال مثبت بمانید یاد بگیرید که سپاسگزار باشید. کسانی که سپاسگزار هستند تقریباً همیشه خوش بینند به این علت که برای آنچه که دارند قدردان‌ هستند. آن‌ ها از این واقعیت قدردانی می‌کنند که می‌توانند بدون درد نفس بکشند، می‌توانند غذا بخورند، کسانی هستند که آن‌ها را دوست دارند و امکان اندیشیدن و رشد دارند.سپاسگزار نبودن، منشا بسیاری از مشکلات در دنیا است. اگر مردم قدردان دارایی‌ های خود بودند، هیچکس دزدی نمی‌کرد، اگر مردم نسبت به همسرشان سپاسگزار بودند، هیچکس خیانت نمی‌کرد. اگر حس ناراحتی و بدبختی داشته باشید، خوش بین بودن بسیار دشوار می‌شود و حس ناراحتی و بدبختی از قدردان نبودن به وجود می آید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر