یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آشپزی

رازهای کار با فوندانت برای روکش کیک

عکس, رازهای کار با فوندانت برای روکش کیک

برای نرم کردن فوندانت سفت شده قبل از اینکه آن را رول کنید و غلت دهید، کافیست برای ده ثانیه آن را در مایکروویو قرار دهید. همچنین اگر چسبانکی در خمیر احساس کردید، می توانید دستان خود را با شورتنینگ گیاهی آغشته کنید و خمیر را دوباره ورز دهید. یا از نشاسته ذرت روی سطح کار استفاده کنید.

تزیین کیک با خمیر فوندانت فیلم آموزشی

حتی یک قطره آب میتواند مشکلات قابل توجه ای روی  فوندانت ایجاد کند. اگرخمیر فوندانت به دستتون چسبید از آب برای جدا کردن آن استفاده نکنید به جای آن می توانید از شورتنینگ گیاهی استفاده کنید.

خمیر فوندانت با دما و رطوبت محیط حساس است. گرما و رطوبت باعث آسیب زدن به فرم آن می شود. با این حال کیک فوندانت شده ماندگاری بیشتری نسبت به دیگر کیک ها با پوشش های دیگر دارد.

طرز تهیه خمیر فوندانت خانگی ساده با نشاسته

برای عوض نشدن رنگ این خمیر ، علت این موضوع تاثیر مستقیم نور خورشید روی رنگ های خوراکی است. فوندات اگر در معرض نور قرار بگیرد حالتی محو یا کم رنگ به خود می گیرد، برای حفظ رنگ فوندانت آن را دور از نور خورشید نگهداری کنید.

علت لکه های خمیر روی فوندانت تماس دستان مرطوب شما با فوندانت است. دستان خود را تمیز و خشک نگه دارید تا کیفیت کارتان حفظ شود.

فوندانت باقی مانده را در بسته بندی پلاستیکی یا کیسه ای مهر و موم شده قرار دهید تا از خشک شدن آن جلوگیری شود و اگر برای طولانی مدت قصد نگهداری آن را دارید بهتر است در یخچال نگهداری شود.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر