یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آموزشی

راز فهمیدن اینکه چه کسانی استوری را از ما مخفی می کنند

عکس, راز فهمیدن اینکه چه کسانی استوری را از ما مخفی می کنند
خیلی از افراد هستند که استوری های خود را برای اقوام و افرادی خاص مخفی می کنند که به اصطلاح به آن هاید استوری می گویند. از کجا بدانیم که شخص مورد نظر ما استوری های خود را برای ما هاید استوری نمی کند ؟ برای فهمیدن این موضوع دو روش پیش روی ما قرار دارد. روش اول از طریق هایلایت های طرف مقابل و روش دوم از طریق استفاده از یک پیج دیگر. در ادامه این مطلب جزئیات هر کدام از این روش ها را توضیح خواهیم داد.
از طریق هایلایت های طرف مقابل! برای پی بردن به اینکه آیا هاید استوری شده‌ایم یا نه می‌توانیم به هایلایت های موجود در پیج شخص مورد نظر مراجعه کنیم. در مواجهه با هایلایت های طرف مقابل‌تان سه حالت وجود دارد.
فهمیدن هاید شدن از استوری از طریق هایلایت ها : آن فرد در پیج خود هایلایت دارد که در این صورت باید گفت، تردید شما بیجا بوده و او استوری اش را هاید نکرده است.شخص مورد نظرتان سابق بر این هایلایت هایی در پیج خود داشته است و اکنون آن هایلایت ها برای شما نمایش داده نمی‌شود. که در این صورت وی استوری های خود را برای شما هاید کرده است.فرد مورد نظر شما بطور کلی هیچ هایلایتی در پیج خود ندارد و در این حالت تشخیص هاید شدن یا نشدن استوری های آن فرد از طریق هایلایت ها، منتفی است. پس اگر شخصی هایلایت داشت و شما حتی یکی از این هایلات ها را دیدین یعنی هیچ استوری از شما مخفی نشده است.
از طریق استفاده از یک پیج دیگر!در این روش شما اینگونه عمل می‌کنید که، از طریق یک پیج دیگر به صفحه شخص مورد نظر مراجعه کنید. با این راه است که متوجه خواهید شد آن فرد شما را از استوری خود هیدن کرده است یا نه. البته نکاتی در مورد این روش وجود دارد که باید به آنها توجه کنید.از این روش عمدتا زمانی استفاده می‌شود که طرف در صفحه اینستاگرامش هایلایت نداشته باشد.باید پیج شخص مورد نظر شما پابلیک باشد وگرنه مجبور هستید که با آن پیج به او Request دهید. در این حالت معلوم نیست آن فرد درخواست فالو ی شما را بپذیرد یا خیر.وقتی شما با پیج دیگر به صفحه مورد نظر خود سر زدید، در صورت مشاهده ی استوری در پیج وی و نشان داده نشدن آن استوری برای شما، شما هاید استوری شده اید.
آیا راهی برای دیدن استوری هاید شده اینستا وجود دارد؟در صورتی که شخصی استوری های خود را برای شما هاید کرده‌ باشد، تنها در یک حالت می‌توانید استوری های آن شخص را مشاهده کنید و آن در این وضعیت است که پیج طرف مقابل شما پابلیک پیج باشد. در چنین مواقعی می‌توانید با مراجعه به وبسایت InstaStories و وارد کردن آی‌دی شخص مورد نظر، استوری های او را مشاهده نمایید. اما اگر پیج فردی که استوری هایش را از شما مخفی می‌کند، پرایوت یا خصوصی باشد تنها راهی که پیش روی شما باقی می‌ماند دیدن استوری ها از طریق یک اکانت دیگر است!
سوالات متداول
اگه استوریمو برای یکی هاید کنم و اون فرد رو تو استوریم تگ کنم متوجه میشه؟
خیر؛ آن فرد متوجه استوری شما نخواهد شد. مگر اینکه با اکانت دیگری پیج شما را دنبال کند.
اگه کسی ما رو هاید استوری کنه پست هاش هم برامون نمیاد؟
خیر؛ در هر صورت شما قادر به دیدن پست های آن شخص خواهید بود.
من چند نفر رو هاید کردم حالا نمی‌تونم برگردونم وضعیت رو به حالت قبل. چیکار باید بکنم؟ به لیست افرادی که آنها را هاید کرده اید مراجعه کنید و آنهایی را که می‌خواهید از لیست مذکور Remove کنید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر