یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

راهی برای تشخیص هیرتامین اصل و شرکتی وجود دارد یا خیر

عکس, راهی برای تشخیص هیرتامین اصل و شرکتی وجود دارد یا خیر

یکی از قرصهای بسیار پر طرفدار در سراسر جهان برای تقویت مو قرص هیرتامین است که میتوان رشد موهای شما را افزایش داده و نیازهای موهای شما را بر آورده کند. اما یک مشکل بزرگ بر سر راه مصرف کنندگان آن وجود دارد و آن مشکل چیزی نیست جز کپسولهای فیک هیرتامین که در بسیاری از سایتها و پیجها به فروش میرسد. متاسفانه حتی بهترین دکتران داروخانه نیز نمی توانند هیرتامین اصل را از هیرتامین های فیک یا شرکتی تشخیص دهند. قاب و بسته بندی این کپسولها کاملا مشابه هم می باشد.

هیرتامینی که در داروخانه به فروش میرسد از نوع شرکتی است که با نصف قیمت هیرتامین های مثلا اصل سایتها و پیج ها به فروش میرسد و صد در صد اثر گذاری هیرتامین های اصل آمریکا را ندارند.

برای اطمینان از اصل بودن این قرص میتوانید از کسی که در کشورهای خارجی زندگی میکند و به او اعتماد دارید بخواهید این دارو را برای شما تهیه کند.

راه دیگر که البته در آن نیز تقلبهای زیادی وجود دارد کد اصالت کالاست. .بررسی اصالت کالا در سامانه تیتک
با وارد کردن این آدرس: https://www.ttac.ir/ در گوگل وارد سامانه تی تک شوید. روی گزینه استعلام کد رهگیری کلیک کرده و کد اصالت کالا را وارد نمایید. یک راه دیگر هم آن است که کد ۲۰ رقمی UID را وارد کرده و کلید ارسال را بزنید. در این صورت مشخصات کالا به طور کامل برای شما نمایش داده خواهد شد.بررسی بارکد کالا راهکار بسیار مناسبی برای مطمئن شدن از اصل بودن کالا است. نرم افزار بارکد خوان را روی دستگاه موبایل خود نصب کرده و با اسکن بارکد مشخصات محصول را مشاهده نمایید.

برای اینکه هیرتامین اصل و تقلبی را به خوبی از یکدیگر تشخیص دهید یکی از بهترین راهکارها این است که بسته بندی محصول را با دقت بررسی نمایید. اگر غلط املایی، فونت غیر طبیعی یا لوگویی دیدید که با لوگوی اصل کالا تفاوت دارد، باید به اورجینال بودن آن مکمل شک کنید. متاسفانه بسته بندی های فیک این دارو تفاوت چندانی با اصل ندارند.

حتما تاریخ انقضای قرص هیرتامین را چک کنید. اولین نکته آن است که محصول نباید تاریخ گذشته باشد و دومین نکته آن است که تاریخ انقضا باید کاملا واضح باشد و آثار خراشیدگی و خط‌خوردگی روی آن مشاهده نشود.

همیشه به خاطر داشته باشید که به دلیل نظارت مستقیم سازمان غذا و دارو روی داروخانه‌ها همه محصولات موجود در داروخانه اصل هستند. ممکن است در بسیاری از آنلاین شاپ‌ها خرید قرص هیرتامین به شما پیشنهاد شود. اما دقت داشته باشید که روی این فروشگاه‌ها هیچ نظارت دقیقی وجود ندارد؛ پس به هنگام خرید باید خیلی هوشیارانه اقدام کنید. اگر هیرتامین را از داروخانه بخرید می‌توانید اطمینان داشته باشید که فیک یا تقلبی نیست.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر