یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

راه حل زیرکانه برای افزایش ماندگاری رنگ مو

عکس, راه حل زیرکانه برای افزایش ماندگاری رنگ مو

انواع رنگ و مش هر اندازه که با کیفیت باشد اما به عنوان یک عامل خارجی بر روی موهای شما قرار می‌گیرد. از همین رو با هر بار شستشو، مقاومت آن کاهش می‌یابد. در نظر داشته باشید که قبل از رنگ کردن موها و دقیقا پس از آن نیازی به استحمام نیست. سعی کنید موهایتان را ۴۸ ساعت قبل از رنگ کردن بشویید که موها کمی چرب باشد. پاک کردن لک رنگ روی پوست کار دشواری است. قبل از شروع کار نکات مهم را رعایت کنید.

برای آنکه ماندگاری رنگ مو را افزایش دهید، لازم است که دو روز قبل از رنگ کردن مو از انواع ماسک ها و سرم های مغذی مو استفاده نکنید.

در زمان خرید رنگ مو باید بسیار دقت کنید. رنگ مو، اکسیدان، تونر مو و … را از برندهای معتبر خریداری کنید.

همچنین پس از رنگ کردن مو باید دقت کنید که از شامپوهای مناسب استفاده کنید که با خاصیت آبرسانی و نرم کنندگی خود خشکی موها را جبران کنند. برای درمان مو آسیب دیده با دکلره یکی از شاخص‌ترین مواردی که باید رعایت کنید، استفاده از محصولات درمانی معتبر است. اما تا جای ممکن سعی کنید دکلره کردن مو را فراموش کنید.

یکی از روش های ماندگاری رنگ مو، خشک نمودن موها به حالت طبیعی است. این مورد در خصوص شستشو مو با آب گرم نیز صادق است. به عبارت دیگر اگر موها با آب گرم شستشو شوند، باعث می شود تا فولیکول های مو باز شوند و رنگ به راحتی از بین رود. لذا شستن مو عموما با آب سرد یا ولرم توصیه می شود.

یکی از راه های مراقبت از مو در برابر نور خورشید، پوشاندن مو با کلاه یا روسری است. اما اگر پوشاندن موها برایتان میسر نیست، می‌توانید از محصولاتی استفاده کنید که از موهای شما در برابر اشعه های UV نور خورشید محافظت می‌کنند.

کلر دشمن رنگ موهای شماست. بنابراین برای افزایش ماندگاری رنگ موهایتان باید از کلر دوری کنید. برای این منظور توصیه می‌شود که قبل از رفتن به استخر، موهایتان را با آب شهری یا آب معدنی خیس کنید. در این صورت مو آب شهری را به خود جذب کرده و مانع از آسیب رساندن کلر به رنگ مو می‌شود.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر