یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آموزشی

رایگان و مجانی دعای بازگشت معشوق و جلب محبت او

این روزها بازار تبلیغات برای بازگشت معشوق و جلب محبت او در پیج شاخ های اینستاگرام داغ داغ است ، اما نیازی به پرداخت هزینه نیست ما این دعاها را برای شما به صورت رایگان در سایت یاس فان قرار داده ایم. این دعا به عاشق کمک می کند نظر معشوق را به خود جلب کند و هر چه سریع تر او را عاشق خود کند یا معشوق رفته ی شما را بازگرداند.

بسم الله الرحمن الرحیم الم نشرح لک صدرک یا مجید ووضعنا عنک وزرک یا مجید الذی انقض ظهرک یا قدیر یسرا امری و رفعنا لک ذکرک یا رافع الق محبتی فی قلب ( اسم طرف و اسم مادرش مثل زهرا بنت فاطمه) فان مع العسر یسرا یا مجید ان مع العسر یسرا یا میسر و یسراموری فاذا فرغت فانصب یا مجید و الی ربک فارغب فقال انی اجبت حب الخیر اللهم اقض حوائجی دعای عاشق کردن سریع دعای عاشق کردن سریع و دعای عاشق کردن مرد از راه دور نیز به تبدیل عشق یکطرفه به دو طرفه در دختران میسر واقع خواهد شد. این دعا که در زیر آمده است با هدف و نیت ازدواج با مرد مورد علاقه خود بخوانید. بسم الله الرحمن الرحیم قَالُوا نُرِیدُ أَنْ نَأْکُلَ مِنْهَا وَتَطْمَئِنَّ قُلُوبُنَا وَنَعْلَمَ أَنْ قَدْ صَدَقْتَنَا وَنَکُونَ عَلَیْهَا مِنَ الشَّاهِدِینَ باسم فلان بنت فلان علی حب و عشق فلان بن فلان الساعه الساعه الساعه دعای علاقمندی در فرد مقابل دعای علاقمندی که در زیر آمده است را هرشب بعد از نماز مغرب بخوانید تا با تسخیر قلب معشوق او را به خود علاقمند کنید و بتوانید هر چه سریعتر این عشق یکطرفه را به عشق دو طرفه تبدیل کنید. بسم الله الرحمن الرحیم ان لا تعلوا علی و اتونی مسلمین دعای تسخیر قلب معشوق برای تبدیل عشق یکطرفه به دو طرفه این دعا که آیه ۹۰ از سوره مبارک نحل می باشد و در زیر آمده است را بخوانید تا قلب معشوق را به سمت خود جذب کنید و هر چه سریعتر از این عشق یکطرفه رهایی پیدا کنید.(نگاه کنید به دعای تسخیر قلب) إِنَّ اللّهَ یَأْمُرُ بِالْعَدْلِ وَالإِحْسَانِ وَإِیتَاء ذِی الْقُرْبَى وَیَنْهَى عَنِ الْفَحْشَاء وَالْمُنکَرِ وَالْبَغْیِ یَعِظُکُمْ لَعَلَّکُمْ تَذَکَّرُونَ.

لازم به ذکر است که دعا برای تبدیل عشق یکطرفه به دو طرفه زمانی اجابت خواهد شد که عشق شما یک عشق واقعی و در امور حلال باشد. سپس به همراه دعا و همینطور مهارت های لازم برای جذب فرد مورد نظر می توانید در صورت صلاح دید پروردگار به خواسته خود برسید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر