یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

رنگ موی قهوه ای فوق العاده جذاب با چای سیاه

عکس, رنگ موی قهوه ای فوق العاده جذاب با چای سیاه

شما می توانید بدون رنگهای شیمیایی پر خطر با کمک چایی موهایی خوش رنگ هم چون عکس بالا داشته باشید. برای اینکار نباید موهای شما رنگ شده باشد. منظور از چای در این آموزش چایی سیاه است نه سبز.

 ۶ قاشق چای در ظرفی بریزید و ۶ پیمانه آب جوش بر روی آن بریزید سپس روی حرارت ملایم قرار دهید تا دم بکشد . سپس موهای تمیز خود را با چای دم کشیده ماساژ دهید و سپس صبر کنید تا خشک شود ، بعد یک یا دوبار دیگر موهای خود را با چای بشویید تا موهایتان به رنگ تیره و خوشرنگی در آید.

آموزش رنگ کردن حرفه ای مو با چای سیاه :

بطری های رنگ آمیزی مو را از داروخانه بخرید. با استفاده از این بطری، موهایتان را رنگ آمیزی کنید. یک ظرف خیلی قوی از چای سیاه تهیه کنید که برای رنگ آمیزی موهایتان استفاده شود. استفاده از برگ های سست چای سیاه توصیه می شود. با این حال، ۳ کیسه چای سیاه نیز این کار را انجام خواهد داد. اگر می خواهید موهای خاکستری را پوشش دهید شما باید از مریم گلی استفاده کنید. چای ساخته شده از مقادیر مساوی چای سیاه و مریم گلی بهتر است هنگام تلاش برای پوشیدن موهای خاکستری به عنوان مریم گلی کمک می کند تا شفت های مو را باز کند و موهای خاکستری رنگ را دریافت کند. چای را بگذارید تا زمانی که تنها ۵ اونس مایع باقی مانده باشد. چای سیاه را از ظرف بردارید و آن را به بطری های رنگ آمیزی مو که از داروخانه خریداری کرده اید بریزید. فراموش نکنید که قبل از ریختن آن به بطری، چای را خنک کنید. چای سیاه را برای رنگ مو با استفاده از بطری ها به موهای خود اعمال کنید. راه حل را به طور مساوی توزیع کنید و آن را به مدت یک ساعت انجام دهید. موهای شاداب را با آب آشامیدنی شستشو دهید. موها با شامپو را برای ۲۴ ساعت آینده شامپو کنید. هنگامی که رنگ چای سیاه از بین رفته است می توانید این روند را دوباره تکرار کنید.

مزایای چای سیاه

یکی  از مزایای استفاده از چای سیاه برای رنگ مو این است که شما می توانید رنگ موی خود را به راحتی و به طور طبیعی تغییر دهید. همانطور که یک چای طبیعی و گیاهی باعث آسیب به موهای شما نمی شود. اگر می خواهید رنگ را در آینده تنظیم کنید اگر مایل هستید موهای تیره تر داشته باشید موهای خود را با چای قوی تر شستشو دهید اگر شما می خواهید موهای خود را به رنگ طبیعی خود نزدیک کنید رنگ چای سیاه بعد از حدود یک هفته شروع به محو شدن می کند اما شما می توانید این روند را دوباره و دوباره بدون آسیب رساندن به موهای خود تکرار کنید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر