یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

رنگ های مختلف کانسیلر برای چه نوع گریمی هستند

عکس, رنگ های مختلف کانسیلر برای چه نوع گریمی هستند
کانسیلر یا پوشانده ی تیرگی ها و جوش ها و لکه های پوست دارای انواع مختلف و رنگ بندی های بسیار است. در این پست از یاس فان شما را با انواع کانسیلر و رنگ های مختلف آن آشنا می کنیم.
کاربرد رنگ های مختلف کانسیلر برای آرایش در چیست؟
عملکرد کانسیلر چیزی فراتر از کرم پودر یا پنکیک است. زیرا علاوه بر صاف سازی پوست ، باید بتواند به خوبی عوارض را نیز بپوشاند. از طرف دیگر ، از آنجا که هر عارضه ای با عارضه دیگری رنگ متفاوتی دارد.برای پوشاندن آن باید از رنگ کانسیلر خاصی استفاده شود. برای این کار آرایشگران حرفه ای توصیه می کنند که در هر دایره رنگی از رنگ مخالف استفاده کنید تا عوارض را بهتر بپوشانید.
 دایره رنگها:
در اصول استفاده از رنگهای کانسیلر ، مهم است که بدانید رنگهایی که در تقابل با یکدیگر هستند ، رنگ مخالف را خنثی می کنند. به عنوان مثال ، اگر می خواهید رنگ قرمز صورت خود را کم رنگ کند ، باید از کانسیلر سبز استفاده کنید. در ادامه کاربردهای رنگ کانسیلر را توضیح خواهیم داد.
کانسیلر بنفش:برخی از افراد به طور طبیعی رنگ زرد دارند. برخی نیز به دلیل عوارض مختلف از زردی و رنگ پریدگی رنج می برند. یکی از رنگ های کانسیلر که برای پوشاندن زردی پوست استفاده می شود کانسیلر بنفش است.از این کانسیلر برای پوشاندن تغییر رنگ و تیرگی پوست نیز استفاده می شود. هرچه کانسیلر رنگ بنفش روشن تر باشد ، تعادل بیشتری با رنگ پوست ایجاد می کند.
کانسیلر آبی:با کمک کانسیلر آبی می توانید لکه های قهوه ای روی پوست را بپوشانید. همچنین ، نقاطی که تمایل به نارنجی دارند با کانسیلر آبی پوشانده می شوند.البته از این نوع کانسیلر برای تغییر رنگ پوست برنزه نیز استفاده می شود. به این ترتیب می توان رنگ تیره پوست را چند درجه روشن تر نشان داد.
کانسیلر هلویی :رنگ هلویی یکی از پرکاربردترین رنگهای کانسیلر است. از این رنگ برای پوشاندن سیاهی زیر چشم ، خستگی پوست صورت و صاف کردن آن استفاده می شود. از آنجا که این رنگ بیشتر از رنگ های دیگر مشتری دارد ، در طیف های مختلف از هلویی روشن تا هلویی مایل به قرمز و نارنجی در بازار موجود است.برای پوشاندن پوست کافی است مقداری کانسیلر را با کمک دست ها ، پد آرایش یا برس مخصوص روی پوست قرار دهید. برای تثبیت کانسیلر بهتر است از کرم پودر یک درجه تیره تر از کانسیلر خود استفاده کنید. پودر روشن تر از کانسیلر با ایجاد سایه صورت شما را تیره و گرفته می کند.
کانسیلر صورتی:کانسیلر صورتی نیز خستگی پوست را پنهان کرده و رنگ تازه آن را نشان می دهد. رنگ صورتی برای افرادی که پوست سفید دارند بسیار مناسب است.اگر زیر چشم شما خیلی تیره نیست ، می توانید از یک کانسیلر صورتی برای زیر چشم ، پیشانی و چانه استفاده کنید تا رنگ پوست را یکنواخت کند. توجه داشته باشید که برای تثبیت آرایش بهتر است از پودر فیکس کننده با تناژ یک درجه تیره تر استفاده کنید.
کانسیلر سبز:رنگ سبز یکی دیگر از رنگ های اصلاح کننده کانسیلر است. همانطور که قبلا ذکر شد ، کانسیلر سبز برای پوشاندن قرمزی عالی است. این قرمزی شامل جوش و زخم ، زخم ، آفتاب سوختگی ، حساسیت یا هر چیز دیگری است.توجه داشته باشید که موقع پوشش قرمزی با کانسیلر سبز، از ماساژ پوست خود بپرهیزید؛ زیرا ماساژ پوست، آن را قرمزتر می‌کند. همچنین برای پوشش جوش از یک تکه پنبه یا گوش‌پاک‌کن استفاده کنید. قدری کانسیلر سبز را روی جوش قرار دهید و اجازه دهید جذب شود. هرگز جوش را فشار ندهید؛ چراکه باعث تشدید وضعیت آن می‌شود.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر