یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

رنگ کردن موها با دارچین چطوریه آموزش دقیق

عکس, رنگ کردن موها با دارچین چطوریه آموزش دقیق

اگر میخواهید به جای استفاده از رنگ موهای شیمیایی با رنگ موهایی که در طبیعت وجود دارد موهای خود را روشن کنید با این آموزش همراه شوید.

رنگ کردن موهای تیره با مخلوط ماست و دارچین :در ظرف مناسبی ۳ قاشق غذاخوری از پودر دارچین را با ماست مخلوط کنید سپس مخلوط این مواد را به مدت ۳۰ دقیقه روی موهایتان قرار دهید.بعد از مدت زمان ذکر شده موهایتان را با کمک آب بشویید.
روشن کردن موهای تیره با دارچین و حنا:حنا و دارچین برای تغییر رنگ مو‌ها یک روش فوق‌العاده است. حنا به قهوه‌ای شدن مو‌ها کمک می‌کند و ترکیب آن با دارچین باعث ایجاد یک‌ هایلایت طبیعی در مو‌ها می‌شود. به علاوه به درمان شوره سر بسیار کمک کرده و باعث صاف و نرم شدن مو‌ها هم می‌شود. از دیگر حسن‌های حنا کمک به درخشش و سلامت موهاست. از دستورالعمل برای رنگ کردن مو‌ها با حنا و دارچین استفاده کنید.

۳ قاشق غذاخوری پودر حنا،۱ قاشق غذاخوری پودر دارچین،یک فنجان آب جوش

اجازه دهید این ترکیب ۱۳ ساعت در دمای اتاق قرار بگیرد. می‌توانید روی آن را با یک نایلون بپوشانید. سپس به مدت ۳ الی ۴ ساعت آن را روی مو‌های خود قرار دهید. بعد از گذشت این مدت به خوبی مو‌ها را آبکشی کنید.

رنگ کردن موها دم کرده دارچین:برای روشن و درخشان شدن موهای خود مقداری از پودر دارچین را دم کرده سپس دم کرده دارچین را به مدت ۶ ساعت روی موهای خود قرار دهید . بعد از مدت زمان ذکر شده موهای خود را بشویید .

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر