یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

روشهای بی خطر کردن اتوی مو برای نریختن موها

عکس, روشهای بی خطر کردن اتوی مو برای نریختن موها

اتو کشیدن موها باعث ریزش موها می شود. چگونه می توانیم ضررهای اتو کشی موها را کمتر کنیم ؟

اگر موهای خیلی فر و وز دارید، هم زمان با اتو کشیدن مو باید از یک شانه استفاده کنید. از شانه‌ای استفاده کنید که دندانه‌های باریک و نزدیک ‌به هم دارد.برای این کار، شانه را زیر اتو مو قرار دهید و آنها را هم‌زمان با هم پایین بیاورید.

موهای نازک بیشتر در معرض آسیب قرار دارند. حتما دقت کنید که اتوی مو، دارای درجه بندی و تنظیم دما باشد تا از سوختن موهایتان جلوگیری شود. با توجه به نوع موهای خود، دمای مناسب را برای اتو مو انتخاب کنید. درجه حرارت اتو مو مناسب برای انواع مو عبارت است از:

موهای نازک یا رنگ شده: بین ۱۶۵ تا ۱۷۵ درجه سانتیگراد
موهای نرمال: کمتر از ۱۹۵ درجه سانتیگراد
موهای فر و وزدار و ضخیم: حداکثر ۲۱۰ درجه سانتیگراد

برای اتو کشیدن مو باید موها را دسته‌بندی کنید و هر دسته را جداگانه اتو بکشید. بهترین روش برای اتو کشیدن مو این است که ابتدا موهای خود را به سه لایه، دسته‌بندی کنید.

لایه بالایی: موهایی که درست بالای سر قرار می‌گیرند.
لایه میانی: دسته‌ای از موها که بالاتر از گوش قرار می‌گیرند.
لایه پایینی: دسته‌ای از موها که در پشت سر قرار دارند و گردن را می‌پوشانند.
فراموش نکنید که لایه‌های مو را زیاد نپیچید و فقط با یک گیره تمساحی کوچک، آنها را بالا نگه دارید تا لایه‌های دیگر را اتو بکشید.

موقع اتو کشیدن مو ، همیشه موهایتان را در حالت کشیده، اتو کنید. این کار باعث می‌شود که با یک بار اتو کردن، موهای شما صاف شود و لازم نباشد چندین بار یک دسته از مو را اتو کنید. البته تکرار اتو کردن مو، باعث از بین رفتن موهای شما نمی‌شود ولی اگر تکرار شود، به مرور زمان به موهای شما آسیب جدی وارد می‌کند.

از اتو مو با جدیدترین فناوری‌ها استفاده کنید. در مورد اتو مو و صاف کردن موها، یکی از چیزهایی که بسیار اهمیت دارد، استفاده از محصول خوب و جدید است. فناوری‌های جدید، باعث می‌شوند که آسیب کمتری به موها وارد شود. مطمئنا موهای شما ارزش این را دارد که کمی بیشتر هزینه کنید و بهترین محصول بازار را بخرید.

 

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر