یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آشپزی

روش آماده سازی ساندویچ ماکارونی مجلسی

عکس, روش آماده سازی ساندویچ ماکارونی مجلسی

مواد لازم 

قارچ ۱۰ عدد……………………..رب گوجه فرنگی ۲ ق غذا خوری

ماکارانی فرمی ۱ بسته………………………..خیارشور به مقدار لازم

کاهو یا کلم خرد شده به مقدار لازم………………………….گوشت چرخ کرده ۳۵۰ گرم

پیاز ۱ عدد……………….نمک، زردچوبه، فلفل سیاه، پودر سیر، آویشن، دارچین به مقدار لازم

فلفل دلمه ۱ عدد…………………..گوجه فرنگی ۲ عدد……………………نان باگت به مقدار لازم

ابتدا پیاز را پوست بگیرید و نگینی ریز خرد کنید و داخل تابه با مقداری زردچوبه تفت دهید تا سبک و طلایی شود سپس گوشت چرخ کرده را اضافه کنید و فلفل سیاه را افزوده و هم بزنید تا گوشت تغییر رنگ دهد.

فلفل دلمه را به صورت دلخواه خرد کنید و به گوشت اضافه کنید و هم بزنید سپس قارچ اسلایس شده را نیز اضافه کنید و تفت دهید تا آب قارچ کشیده شود در انتها رب را بریزید و تفت دهید تا رب خوش رنگ شود در ادامه نمک و ادویه ها را بریزید و خوب هم بزنید تا مواد خوش رنگ شود می توانید برای رنگ بیشتر رب کمی آب جوشیده بریزید تا رب خوب رنگ باز کند.

داخل یک قابلمه آب را ریخته و مقداری نمک و زردچوبه و روغن بریزید و صبر کنید تا به جوش بیاد سپس ماکارونی را دلخواه را بریزید و صبر کنید تا ماکارونی نرم شود سپس ماکارونی را آبکش کنید.

کف قابلمه مقداری روغن ریخته و ته دیگ مورد نظر را بریزید و کمی ماکارونی و کمی مواد میانی ریخته و مواد هم بزنید به همین ترتیب همه مواد را بریزید و ماکارونی را برای ۴۵ دقیقه دم بگذارید.بعد از پخت نان باگت را برش بزنید و مقداری ماکارونی را به همراه کاهو گوجه و خیارشور خرد شده قرار دهید و با سس کچاب میل کنید. نوش جان

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر