یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آموزشی

روش تمیز کردن کپک ماشین لباسشویی و بوی بد آن برای خانه تکانی

عکس, روش تمیز کردن کپک ماشین لباسشویی و بوی بد آن برای خانه تکانی

اگر از ماشین لباس شویی شما بوی بدی می آید و یا اگر قصد دارید آن را به صورت اساسی تمیز کنید و کپک داخل لاستیک آن را از بین ببرید بدون خراب شدن آن ، با این آموزش در یاس فان همراه شوید.

ز بین بردن کپک ماشین لباسشویی با استفاده از سرکه و لیمو ترش
از یک ظرف اسپری تمیز استفاده کنید درون آن را یک فنجان سرکه و یک چهارم فنجان آب لیمو ترش بریزید. آنگاه به سراغ ماشین لباسشویی رفته و این محلول را به داخل لاستیک و اطراف آن اسپری کنید و به مدت نیم ساعت صبر کنید تا سرکه و لیمو ترش به داخل به طور کامل نفوذ کنند آنگاه یک پارچه حوله‌ای را آغشته به همین محلول کنید و لاستیک و لایه‌های داخلی ماشین لباسشویی را با دقت تمیز کنید.

برای تمیز کردن از یک حوله و آب صابون داغ و تمیز کننده برای تمیز کردن واشر پلاستیکی روی در ماشین لباس شویی استفاده کنید. توجه کنید که همه قسمت‌های واشر از جمله زیر آن پاک شود. واشر را به طور کامل آبکشی کنید و پیش از جاگذاری بگذارید تا خشک شود.از پارچه، اسفنج یا مسواک استفاده شده‌ای که احتیاج ندارید و همینطور تمیز کننده‌ها استفاده کنید. با این حال، چنانچه کپک‌ها در طول شستشو خارجی و تمیز کردن اطراف در پاک شدند، این موارد احتیاجی به دور ریخته شدن ندارند.

یک چرخه شستشو خالی را روی گرم‌ترین و طولانی‌ترین حالت دستگاه خود اجرا کنید. می‌توانید یک فنجان سفید کننده، یک فنجان جوش شیرین، نصف فنجان مایع ظرفشویی را به صورت مستقیم به آب بیفزایید.امکان دارد نیاز باشد این مراحل را بیش از یک بار تکرار کنید، که تمام آثار بو را حذف کنید، مخصوصا چنانچه ماشین شما مدتی طولانی است که تمیز نشده است.
چنانچه هنوز یک ماشین لباس شویی کپک زده دارید، امکان دارد به کمک حذف کپک حرفه‌ای احتیاج داشته باشید. یک متخصص تعمیر می‌تواند دستگاه را باز کند تا به دنبال کپک در جا‌های دیگر بگردد و آن را برای شما تمیز کند.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر