یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آشپزی

روش تهیه و تزیین اسموتی توت فرنگی یک نوشیدنی شیک

عکس, روش تهیه و تزیین اسموتی توت فرنگی یک نوشیدنی شیک
اسموتی توت‌فرنگی یک نوشیدنی فوق العاده خوشمزه و شیک برای پذیرایی از مهمان شما می باشد . حتی برای یکبار هم که شده این اسموتی را تهیه کرده و میل کنید و از خوردن آن لدت ببرید . اگر فصل توت فرنگی نبود می توانید در فصل توت فرنگی ، توت ها را فریز کرده و برای تهیه ی این اسموتی در هر فصلی از سال از آن استفاده کنید. اگر از توت‌فرنگی تازه استفاده می‌کنید، چند قطعه یخ به آن اضافه کنید تا خنک شود. اگر هم از توت‌فرنگی یخ‌زده استفاده می‌کنید، توت‌فرنگی را چند ساعت قبل بگذارید داخل فریزر تا منجمد شود؛ فقط آن را به اندازه کافی مخلوط کنید تا صاف و یکدست شود.اگر در خانه مخلوط‌کن جدید و پرقدرت دارید، کارتان راحت است؛ مخلوط‌کن‌های قدیمی معمولا مواد منجمد و یخ‌زده را به‌خوبی ترکیب نمی‌کنند. می‌توانید از غذاساز هم استفاده کنید یا اصلا به جای میوه یخ‌زده، میوه‌ تازه در اسموتی خود بریزید و آخرسر که اسموتی حاضر شد چند تکه یخ به آن اضافه کنید و بلافاصله آن را سرو کنید.بهترین مایعات برای استفاده در اسموتی‌ها
ماست، شیر، شیر بادام، شیر نارگیل، آب میوه، آب سبزیجات، آب نارگیل، قهوه سرد و چای سرد بهترین گزینه‌ها برای استفاده در اسموتی هستند.

مواد لازم

دو توت‌فرنگی تازه بزرگ برای تزئین
نصف فنجان آب بلوبری یا تمشک ( اگر آب بلوبری یا تمشک ندارید، به جایش میزان آب پرتقال را افزایش دهید.)
دو فنجان توت‌فرنگی یخ‌زده شیرین نشده
یک چهارم  فنجان آب پرتقال
نصف فنجان ماست وانیلی

طرز تهیه اسموتی توت‌فرنگی

مواد لازم برای درست کردن اسموتی توت‌فرنگی را فراهم کنید. توت‌فرنگی‌ها را در قسمت پایین مخلوط‌کن یا غذاساز مجهز به تیغه فلزی قرار دهید. آب بلوبری یا تمشک و آب پرتقال را اضافه کنید و روی آن ماست وانیلی بریزید. درِ مخلوط‌کن را ببندید و دستگاه را روشن کنید تا مواد یکدست شود. اسموتی را در لیوان‌ بریزید و هر کدام را با یک توت‌فرنگی تزئین کنید و آن را سرو کنید. برای این‌که اسموتی کم‌شیرین باشد از ماست ساده استفاده کنید یا ماست وانیلی را با ماست توت‌فرنگی عوض کنید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر