یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

روش درست استفاده از گیاه رزماری و روغن رزماری برای ریزش مو

عکس, روش درست استفاده از گیاه رزماری و روغن رزماری برای ریزش مو

یکی از گیاهانی که در رویش مو و درمان ریزش مو شهرت دارد رزماری است . این گیاه چقدر و چگونه باعث تقویت موها و رویش موهای جدید می شود ؟ روش مصرف درست آن چگونه است ؟ بهتر است در آغاز فواید این گیاه برای مو را بررسی کنیم :

درخشندگی: درخشندگی مو را افزایش می‌دهد.

ضد پوسته ریزی و شوره سر: پوست سر تحریک شده، خشک، پوسته و شوره دار را برطرف می‌کند.

تحریک رشد مو: رزماری باعث تحریک و بهبود گردش خون در پوست سر می‌شود و در نتیجه رشد مو را تقویت می‌کند.

پاک کننده مو: به دلیل کیفیت آنتی باکتریال موها را به خوبی تمیز می‌کند.

بهترین روش مصرف رزماری برای مو با برگ رزماری:

آب را بجوشانید و رزماری خود را به آب اضافه کنید. اجازه دهید ۱۵ تا ۳۰ دقیقه بماند، و سپس برگ‌ها را از صافی رد کنید، سپس محلول تزریق رزماری باقی مانده است. سپس می‌توان از این محلول برای شستشو، درمان درخشندگی و شوره سر استفاده کرد. برای تحریک بیشتر پوست سر، که برای رشد مو عالی است، شستشو را همراه با ماساژ خوب سر انجام دهید.

روش مصرف روغن رزماری برای رویش مو 🙁زنانی که باردار هستند یا شیر می‌دهند نباید از روغن رزماری استفاده کنند مگر اینکه پزشک به طور دیگری توصیه کند.از ریختن روغن رزماری در چشم یا دهان خود خودداری کنید و آن را دور از دسترس کودکان نگه دارید.)

۱-آن را مستقیماً داخل پوست سر خود ماساژ دهید
بعد از حمام یا دوش حدود ۵ قطره اسانس رزماری را به طور مساوی روی پوست سر بریزید و پوست سر خود را ماساژ دهید. در صورت تمایل میتوانید با روغن حامل (مانند روغن جوجوبا یا روغن نارگیل) مخلوط کنید. شستشوی روغن بعد از آن اختیاری است، اگر قصد آبکشی کردن دارید، بگذارید روغن حداقل ۵ تا ۱۰ دقیقه روی پوست بماند، سپس سر خود را بشویید.

۲. آن را درون شامپو مخلوط کنید
این روش همچنین می‌تواند در مورد مرطوب کننده‌ها، لوسیون‌ها یا کرم‌ها نیز اعمال شود. آن را به صورت متعادل اضافه کنید و بیش از حد اضافه نکنید. در هر اونس محصول تقریباً پنج قطره اضافه کنید. پس از آن، از محصول به صورت معمولی استفاده کنید. همچنین می‌توانید ۲ تا ۳ قطره را مستقیماً به هر محصول مو اضافه کنید، به طوری‌که قبل از استفاده آن را روی کف دست خود بمالید.

۳. آن را به شامپوی خانگی خود اضافه کنید
دستور العمل‌های زیادی برای پایه شامپو به صورت آنلاین وجود دارد. همچنین می‌توانید روغن‌های ضروری را برای دریافت مزایای سلامتی و زیبایی مورد نظر خود اضافه کنید. این‌ها ممکن است ترکیبی از جوش شیرین، روغن نارگیل، روغن ضروری و احتمالاً روغن‌های دیگر باشد.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر