یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

روش درست پر پشت کردن موها با آب پیاز

عکس, روش درست پر پشت کردن موها با آب پیاز

حتما شما هم درباره خواص آب پیاز برای درمان ریزش مو و تاثیر آن در رشد مجدد موها زیاد شنیده اید ، اما اینکه آب پیاز را چگونه مصرف کنیم و چه اندازه روی موها باشد تا به ریشه های مو آسیب نزند و منجر به رویش مو شود چیزی است که باید آن را در طب سنتی جستجو کنیم.

تعداد دفعات در هفته :

دو بار در هفته با فاصله سه روز می توانید از این محلول برای درمان ریزش موی خود استفاده کنید.

مدت زمان ماندن آب پیاز روی موها :

شما ۲۰ دقیقه تا نیم ساعت نهایتا می توانید آب پیاز را روی موهای خود نگه دارید.

پیاز حاوی مقادیر زیادی گوگرد است. همین ماده می‌تواند تا حد زیادی به تقویت فولیکول‌های موی سر کمک کند و همین‌طور باعث از بین رفتن باکتری‌های تضعیف‌کننده آن شود.

رفع سفیدی موها:البته هنوز هیچ مدرک بررسی‌شده‌ای درباره این موضوع وجود ندارد. بااین‌حال، بسیاری از داروهای خانگی که با استفاده از پیاز درست می‌شوند میزان سفیدی موها را کاهش داده‌اند. درواقع طبق تحقیقات انجام شده، پیاز حاوی یک ترکیب آنتی‌اکسیدانی به نام کاتالاز است که به کاهش پراکسید هیدروژن در ریشه مو کمک می‌کند و از سفیدی موها جلوگیری می‌کند.

درمان آلوپسی با آب پیاز برای مو:آلوپسی آره آتا نوعی بیماری مو است که باعث ریزش مو در قسمت‌های مختلف سر می‌شود و نظر زیبایی تأثیر منفی زیادی ایجاد می‌کند. نتایج یک مطالعه در سال ۲۰۱۴ روی ۳۸ نفر که اثربخشی آب پیاز برای درمان آلوپسی را بررسی می‌کردند انجام شد. یک گروه به‌عنوان نمونه از آب معمولی برای شست و شوی موها استفاده کردند و گروهی از آب پیاز استفاده نمودند.پس از ۶ هفته، ۹/۸۶ درصد از کسانی که آب پیاز استفاده کرده بودند، رشد بیشتری در مو مشاهده کرده‌اند. بنابراین محققان نتیجه گرفتند که آب پیاز می‌تواند یک درمان خوب برای آلوپسی باشد.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر