یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آشپزی

روش درست کردن سالاد پروتئین بدنسازی

سالادهای پروتئینی در کنار چربی سوزی و کمک به عضله سازی ، سلامت پوست و موی شما را بهبود می بخشند. افزودن مرغ، تخم مرغ، آجیل، نخود و سایر مواد غذایی مانند آن به سالادتان به تامین پروتئین مورد نیاز بدن شما کمک می کند. این سالادها مناسب رژیم های پالئو، رژیم های کم کربوهیدرات و رژیم های اتکینز هستند. این سالاد را هنگام ناهار به عنوان غذای اصلی میل کنید. در این سالاد، شما باید قرار دادن مواد با پروتئین بالا را در اولویت بگذارید. مهم است که پروتئین را در رژیم غذایی خود بگنجانید زیرا آنها برای عملکرد بدن ضروری هستند. برای حفظ توده عضلانی و سلامت استخوان شما بسیار مهم است. بدون پروتئین، احساس خستگی، ضعف می کنید و سرعت متابولیسم شما کاهش می یابد.

عکس, روش درست کردن  سالاد پروتئین بدنسازی

سالاد مرغ آووکادو به همراه اسفناج

مواد مورد نیاز
۲ کاسه برگ اسفناج۱/۲ اسلاید آووکادو۱ کاسه برگ آروگولا (متاسفانه تو ایران به راحتی پیدا نمیشه و جایگزین آن میتوانید از کاهو استفاده کنید)۱/۴ کاسه دانه آفتاب گردان۱/۸ کاسه زغال اخته خشک۱۷۸ گرم سینه مرغ گریل شده۲ قاشق غذاخوری آب لیمو۱ قاشق چای خوری سیر ریز ریز شده۱ قاشق چای خوری سس خردل۱ قاشق غذا خوری روغن آووکادو
طرز پخت
پس از خرد کردن آووکادو آن را با اسفناج، برگ آروگولا و دانه‌های آفتاب گردان مخلوط کنید و زغال اخته را اضافه کنید.سینه مرغ را به چند برش نازک تقسیم کرده و روی سالاد قرار دهید.در یک کاسه جداگانه، آب لیمو، سیر ریز ریز شده، سس خردل و روغن آووکادو را ریخته و مخلوط کنید.سس بدست آمده را روی سالاد ریخته.قبل از سرو سالاد را مخلوط کنید تا سس بخوبی مخلوط شود.

عکس, روش درست کردن  سالاد پروتئین بدنسازی

مواد مورد نیاز
۱ کاسه کوچک کلم بروکلی خرد شده۱عدد فلفل قرمز خرد شده۱/۲ کاسه کوچک پرتقال خرد شده۲ کاسه کوچک برگ اسفناج۸۵ گرم سینه مرغ گریل شده۱/۸ فنجان آب پرتقال۱ قاشق چای خوری آب لیمو۱ قاشق چای سرکه‌ی قرمز۱ قاشق چای سس خردل
طرز پخت
سینه مرغ گریل را خرد کنید.بروکلی ،فلفل قرمز ،پرتقال ،برگ اسفناج و مرغ را درون کاسه مخلوط کنید.در یک کاسه ی کوچک دیگه آب لیمو ،آب پرتقال ،سرکه قرمز و سس خردل مخلوط کنید.سس را روی مخلوط بالا را بریزید و هم بزنید تا به خرد مخلوط برود.بلافاصله نوش جان کنید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر