یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

روش درمان استرس با روغن زنبق

عکس, روش درمان استرس با روغن زنبق

یکی از بی خطر ترین درمان های استرس شدید استفاده از روغن زنبق است. این روغن را می توانید از دارو گیاهی ها یا عطاری های شهر خود تهیه کنید. از اصل بودن روغن مطمئن شوید.

هشدار هشدار هشدار :

استفاده از این گیاه داروی برای مادر باردار بسیار خطرناک میباشد و به هیچ وجه در کل دوران بارداری و شیر دهی از این ماده استفاده نکند ، زیرا ممکن است برای سلامت جنین و مادر خطرناک باشد .

روغن زنبق  دارای رایحه درمانی فوق العاده ای بوده است و باعث آزاد سازی و آرامش ذهن نیز میشود و بر روحیه تأثیرات مثبت به جای میگذارد.  این روغن  اضطراب و خستگی روحی را تا حدودی درمان می کند . روغن زنبق دارای منبع قوی از مواد معدنی برای تصفیه و محافظت بدن بوده است و به پاکسازی فضای شما از ارتعاشات منفی کمک می کند . بعد از استفاده از این ماده حال بهتری را تجربه میکنید .

روش مصرف این روغن برای درمان استرس :

سه تا پنج قطره از روغن زنبق را در فضا استراحت خود پخش کنید . این ماده باعث جذب استرس و حالت بدن روحی نیز میشود و حالت استیبل و آرامش خاصی را برای افراد ایجاد میکند .

استفاده از روغن این گیاه به عنوان لوسیون ممکن است در افرادی ایجاد حساسیت و خارش پوست را به همراه داشته باشد . در مصرف آن دقت لازم را کنید و قبل از مصرف کلی آن را در قسمت کوچکی از پوست تست کنید .

اگر بیماری زمینه دارید و از دارو استفاده می کنید به هیچ وجه از زنبق استفاده نکنید . این گیاه امکان دارد مشکلات مختلفی از قبیل درد معده ، استفراغ و اسهال خونی و را برای شما ایجاد کند .

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر