یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

روش شاک ویو تراپی به جای جراحی و درمان سنگ کلیه

عکس, روش شاک ویو تراپی به جای جراحی و درمان سنگ کلیه

شاک ویو تراپی روشی است در فیزیوتراپی جاگیزین خیلی از عمل های جراحی که در آغاز فقط از آن برای از بین بردن سنگ های کلیه استفاده می شده است.بیش از ٪۸۰ از بیماران تنها پس از ۳ یا ۴ جلسه درمان با شاک ویو، کاهش درد و بازگشت عملکرد طبیعی بدن را گزارش داده اند. همچنین نتایج نشان داده است که درد بیماران بعد از چندین جلسه شاک ویو درمانی تا ٪۹۰ کاهش پیدا کرده است.

 امواج شاک ویو موجب افزایش سریع جریان خون در ناحیه هدف شده و زخم بافت های فیبری را که با گذشت زمان به وجود آمده است از بین می برد.شاک ویو تراپی یک درمان غیر تهاجمی بر پایه ایجاد یک سری امواج کم انرژی آکوستیک است. این امواج از روی پوست و به وسیله ژل به طور مستقیم جذب بدن بیمار می شود.

این روش برای درمان بسیاری از بیماری های اسکلتی، عضلانی و بافت های بدن مانند رباط ها و تاندون ها موثر است. گاهی اوقات بافت های بدن شرایطی دارند که با روش های معمول فیزیوتراپی قابل درمان نیستند، با ابن حال شاک ویو می تواند این شرایط را به راحتی درمان کند.

موارد درمانی با شاک ویو:

*شانه: تاندونیت کلسیفیک
*زانو:تاندونیت پاتلا یا مشکلات کشکک زانو

*لگن: گرفتگی های شدید و سندروم پیریفورمیس

*بالای پا:سندروم زانوی دوندگان و آتروفی عضلانی

*درد پشت:درد مزمن ستون فقرات کمر و گردن

*پایین پا:درمان مشکلات ساق پا

مزایای شاک ویو تراپی
* حذف جراحی در برخی بیماریها
* جایگزین موفق روشهای سنتی
* درمان کاملا غیرتهاجمی

* بازدهی بسیار بالای این روش
*هزینه پایین نسبت به روشهای دیگر
* عدم نیاز به بیهوشی و دارو
* عوارض جانبی بسیار محدود در این روش

عوارض شاک ویو:غیرتهاجمی بودن و استفاده از امواج کم انرژی باعث شده است که در حین درمان بیماران درد زیادی احساس نکنند. با این حال ممکن است بیمار کمی احساس ناخوشایندی حین درمان داشته باشد. اما به جرات می توان گفت که شاک ویو تراپی یک درمان بدون عارضه است و جزو درمان های کاملا بی خطر و موثر دسته بندی می شود.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر