یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آموزشی

روش عضله سازی سریع با اسفناج روغن نارگیل و شیر کاکائو

عکس, روش عضله سازی سریع با اسفناج روغن نارگیل و شیر کاکائو

برای عضله سازی همیشه هم نیاز نیست که شما از مکمل ها و پودر و داروهای بدنسازی که همگی دارای عوارض مخصوص خود هستند استفاده کنید شما می توانید با قرار دادن مواد غذایی عضله ساز در برنامه غذایی خود عضله های خود را پرورش دهید.

شیرکاکائو:

شیرکاکائو در ازای هر ۳ گرم گلوسید (قند)، ۱ گرم پروتئین به بدن می‌رساند.این نسبت برای افرادی که به دنبال «فیتنس» و رشد عضلانی هستند بسیار مفید است.

اسفناج :

اسفناج‌های کوچک سرشار از کلروفیل و آهن است.مصرف اسفناج‌های کوچک به مراتب ساده‌تر از اسفناج‌های پهن و بزرگ بوده و طعم آن‌ها بهتر نیز می‌باشد.یادتان باشد که انقباض‌های عضلانی در طول ورزش نیازمند کلسیم خواهد بود و این سبزی به دلیل دارا بودن کلسیم به بدن در جهت افزایش حجم این عضلات کمک می‌کند.میزان بالای کلروفیل موجود در این سبزی همچنین باعث کاهش بوی بد دهان ورزشکاران می‌شود که پروتئین زیادی مصرف می‌کنند.

روغن نارگیل:

روغن نارگیل حاوی میزان قابل‌توجهی تری‌گلیسرید دارای زنجیره‌ی متوسط است.بدن از این اسیدهای چرب برای ذخیره‌ی انرژی و نه چربی استفاده می‌کند.اگر شما کربوهیدرات کمی مصرف می‌کنید قبل از ورزش روغن نارگیل را امتحان کنید.خواهید دید که انرژی زیادی کسب می‌کنید.می‌توانید این روغن را به غلات صبحانه یا برای پخت مرغ نیز استفاده کنید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر