یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

روش مصرف روغن بابونه برای درمان تمامی جوشها

عکس, روش مصرف روغن بابونه برای درمان تمامی جوشها

بی شک روغن بابونه یکی از قوی ترین داروهای گیاهی برای درمان هر نوع جوش و آکنه است . به دنبال روش درمان دیگری نباشید روغن بابونه اصل برای شما کافی است.

اگر شما از این روغن استفاده کنید لذت داشتن یک پوست زیبا ، بدون سرخی ، بدون لک و بدون جوش را خواهید چشید.  همچنین این روغن مانند یک پادزهر طبیعی برای درمان اگزما عمل می کند . روغن بابونه التهاب و قرمزی پوست شما را کاهش خواهد داد و لک های پوست و آکنه را نیز برطرف می نماید .

روش مصرف این روغن :

۳ تا ۴ قطره روغن بابونه رومی با روغن نارگیل را ترکیب کنید و به پوست خود بزنید ، با این ترکیب هر نوع آسیب پوستی درمان می شود . همچنین این ترکیب مانع از اثرات مخرب خورشید بر روی پوست شما می شود .

از آنجایی که اصل بودن این روغن اهمیت زیادی دارد در این پست روش تهیه و درست کردن آن را برای شما عزیزان قرار داده ایم:

گل های خشک شده بابونه را تهیه نموده و بخوبی آن ها را پاک کنید تا هیچ گونه خاک و آلودگی نداشته باشند .یک ظرف شیشه ای را انتخاب نموده و در آن روغن زیتون بریزید و گل های بابونه را به روغن زیتون اضافه کنید . این گل ها بایستی در روغن غوطه ور شوند .
این ظرف را روزی ۶ الی ۸ ساعت در آفتاب قرار دهید و این کار را دو هفته ادامه دهید تا روغن بابونه شما آماده شود .روغن حاصل را از صافی رد نموده و در یک ظرف دیگر بریزید .توجه داشته باشید این روغن را در جای خنک نگهداری نمایید .

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر