یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

روش مصرف مورینگا برای سفید کردن پوست

عکس, روش مصرف مورینگا برای سفید کردن پوست

مورینگاه می تواند لکه های تیره پوست شما را درمان کند. اگر از این گیاه به صورت موضعی روی قسمت های تیره پوست خود استفاده کنید، می تواند رنگ آن را روشن کرده و پوست را یکدست و زیبا کند.مورینگا روی منافذ باز بزرگ پوست نیز اثر می گذارد و پوست را سفت می کند. این ماده دارای پروتئین کلاژن است که به کاهش منافذ کمک می کند.

روغن مورینگا و پودر برگ مورینگا هر دو به صورت موضعی برای جلوگیری از چین و چروک و آسیب رادیکال های آزاد به پوست استفاده می شوند. مورینگا ممکن است به سفت شدن پوست صورت و همچنین به کاهش چین و چروک و لکه های پوست شما کمک کند و شما را جوان تر نشان دهد.

جوش و آکنه ممکن است نشانه تجمع سموم در خون باشد. مصرف پودر مورینگا یا دانه های مورینگا ممکن است به تصفیه خون شما کمک کند که قطعا به پوستی شفاف تر و سالم تر تبدیل می شود.

هشدار :

برای مورینگا عوارض جانبی خاصی ثبت نشده است. اما این گیاه به دلیل خاصیتی که در کاهش قند و فشار خون دارد، بهتر است افرادی که دارای قند خون پایین هستند یا داروهای دیابت و فشار خون  مصرف می کنند از مصرف آن خودداری کنند. همچنین مصرف این گیاه برای خانم های باردار هم توصیه نمی شود

روش مصرف پودر مورینگا :

نصف قاشق غذاخوری پودر مورینگا را با یک قاشق غذاخوری عسل و گلاب مخلوط کرده و نصف قاشق غذاخوری آبلیمو به آن اضافه کنید.
قوام آن را بررسی کنید و در صورت نیاز آب اضافه کنید تا خمیر نسبتا غلیظ و یکدستی به دست آید.
این ترکیب را صبح روی صورت خود بمالید، حدود ۱۰ دقیقه صبر کنید و سپس با آب ولرم بشویید.
در آخر نیز صورت خود را خشک کنید و مقدار کمی مرطوب کننده را روی صورت خود بمالید تا پوستی صاف و نرم داشته باشید.

شما می توانید از روغن مورینگا در صبح و شب استفاده کنید، اما بهتر است آن را در آخرین مرحله از برنامه روزانه خود در شب یا قبل از کرم ضد آفتاب خود در صبح استفاده کنید. همچنین می توانید از روغن مورینگا برای بهبود خشکی لب ها و سایر بیماری های پوستی مانند درماتیت، اگزما و پسوریازیس استفاده کنید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر