یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آموزشی

روش چیدن کابینت به صورت درست و حرفه ای

عکس, روش چیدن کابینت به صورت درست و حرفه ای

شاید چیدن کابینت به ظاهر کار ساده ای باشد اما در واقعیت اصولی دارد که باید رعایت شود.  می توانید با چیدمان مناسب و مرتب کابینت ها، از تمامی فضاهای آشپزخانه خود حداکثر استفاده را کنید. این ایده ها به شما کمک می کنند تا منظم باشید و برای همیشه از شر اضطراب ناشی از بهم ریختگی خلاص شوید.

یک تخته چوبی آویزان کنید
پشت کابینت یک مکان مناسب برای ایجاد یک مرکز نظم دهی کوچک می باشد. در آشپزخانه، می توانید از یک تخته چوبی برای چسباندن دستورالعمل ها استفاده کنید، یا به آن قلاب متصل کنید تا لیوان ها را مرتب و در دسترس نگه دارد.

اقلام کوچک را در سطل های کوچک نگه دارید
با این روش، می توانید به جای به هم ریختن کل کابینت، سطل های کوچک را بیرون بیاورید تا به آنچه نیاز دارید برسید. هم چنین می توانید برچسب بر روی آن ها بچسبانید تا بدانید کدام سطل حاوی چه اقلامی است.

از برچسب استفاده کنید
استفاده از برچسب های تمیز باعث شناسایی راحت محتوای کشوهای کابینت ها می شود.

قفسه های پاپ آپ را به کابینت های خود اضافه کنید
قفسه های پاپ آپ (که به بیرون باز می شوند) از فضاهای بلا استفاده در کابینت ها، مخصوصاً مدل هایی که فقط ظروف را به صورت افقی در خود جای می دهند، اسفاده می کنند.

مرتب کردن بر اساس میزان مصرف
با مرتب کردن وسایل آشپزخانه بر اساس میزان استفاده ی روزمره شما از آن ها می توانید از شلوغی آشپزخانه جلوگیری کنید. به عنوان مثال یک کابینت را مخصوص شروع صبح و حتی کابینت قهوه را نزدیک میز صبحانه قرار دهید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر