یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

روش کار با استنسیل یا همان شابلون ابرو

عکس, روش کار با  استنسیل یا همان شابلون ابرو
یکی از ابزارهایی که برای کشیدن و قرینه سازی ابروها ساخته شده است ، استنسیل ابرو می باشد . اگر چه استفاده از آن در آغاز راحت به نظر می رسد اما اینگونه نیست. برای استفاده ی درست اول ابروهای خود را کاملا با برس ابرو شانه و مرتب کنید. اگر ابروهای باریک و نازکی دارید و یک استنسیل ابرو را انتخاب کنید که دارای قوس تیز و زیاد باشد ابروهای شما در نهایت زشت و غیر طبیعی به نظر می‌رسد. استنسیل ابرو برای داشتن ابروی جدید به شما کمک نمی‌کند شما باید یکی از مواردی را اننتخاب کنید که ابروهای قبلی خود را تکمیل و شکل دهد.برای درست کردن یک استنسیل ابرو و برای استفاده آسان محصول از انگشت میانی و اشاره خود استفاده کنید دو انگشت خود را در حالت علامت صلح قرار دهید و با استفاده از این انگشتان استنسیل را به ابرو خود فشار دهید این موقعیت باید باعث ایستادن استنسیل شود و از کشیدن آن در هنگام استفاده از محصول جلوگیری کنید.هنگام پر کردن ابرو ممکن است به محض رسیدن به قوس ابرو خود، استنسیل ابرو را دوباره جابجا کنید. اگر استنسیل را کمی دور آن حرکت دهید تا هر دو طرف ابرو پر شود اشکالی ندارد.هنگامی که به قوس ابرو خود رسیدید به راحتی استنسیل را جابجا کنید تا به شکل دقیق تر از ابعاد ابرو طبیعی خود مطابقت داشته باشد.
شما نمی‌توانید انتظار داشته باشید که حتی پس از استفاده از استنسیل ابرو برای ایجاد یک شکل برای ابروهای خود نیازی به لمش آزادانه روی ابروهای خود ندارید.پس از اتمام استفاده از استنسبل آن را بردارید و از یک برس زاویه در نازک برای اتصال قوس ابرو خود استفاده کنید و هرگونه لمس لازم را برای بهبود طبیعی ابرو خود انجام دهید.
بعد از استنسیل ابروها با چسباندن آنها به کانسیلر ابروهای خود را تمیز کنید با استفاده از یک قلم مو زاویه دار یک لایه نازک کانسیلر را در اطراف کل ابرو خود بمالید کانسیلر را پخش کنید تا در مقابل پوست شما طبیعی به نطر برسد.این مرحله به ایجاد یک پوستی طبیعی برای ابروهای شما کمک می‌کند.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر