یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

روش کار با فوندیشن برای پوشاندن لکه و جوش و ماه گرفتگی

عکس, روش کار با فوندیشن برای پوشاندن لکه و جوش و ماه گرفتگی

برای گریم کردن صورت و محو کردن عبول پوست از جمله لکه ها ، جوش و جای جوش و ماه گرفتگی و حتی اثار سوختگی کرم پودرها مناسب نیستند چرا که آنها پوشانندگی بالایی ندارند. برای این کار شما باید از فوندیشن ها استفاده کنید .با استفاده از این محصول، صورت شما همچون بک سنگ مرمر، درخشان و بی رنگ و لعاب خواهد بود. در واقع کرم فوق قادر است تا تمام لکه ها و نواقص پوست را پوشش داده و آن را یک دست نماید. در نظر داشته باشید که فاندیشن همچون یک ماسک گچی است که در مرحله اول آرایش مورد استفاده قرار می گیرد و نیاز دارد تا بر روی آن، تکنیک های آرایشی برای زیباسازی پیاده سازی شود.

هر اندازه که فاندیشن سبک تر باشد و به حالت مایع نزدیک تر باشد، راحت تر می تواند جذب پوست شود. از سوی دیگر انواع مایع برای پوست های خشک گزینه بهتری هستند زیرا رطوبت مورد نیاز پوست را فراهم می آورند.

قبل از استفاده از فاندیشن لازم است تا صورت خود را با یک شوینده ملایم به خوبی تمیز نموده و از یک مرطوب کننده مناسب استفاده کنید. پس از آنکه مرطوب کننده بر روی پوست شما خشک شد، پرایمر را به پوست خود بزنید. پرایمر ها ماندگاری آرایش شما را بیشتر می نمایند. قطعا تمام صورت ها، بدون نقص هایی همچون جوش و لکه نیستند. برای این بخش ها می توانید از یک کانسیلر بهره ببرید. پس از طی این مراحل نوبت استفاده از فاندیشن است. فاندیشن را همچون کرم پودر لازم است با براش آرایشی یا اسفنج آرایشی در تمام نقاط پوست پخش کنید. در نظر داشته باشید که اگر مایل هستید تا پس از اتمام آرایش، تفاوت رنگی بین صورت و گردن شما وجود نداشته باشد، فاندیشن را به بخش گردن خود نیز بزنید. برای اینکه این کرم ها ثبات بیشتری داشته باشند، می توانید از یک کرم پودر بر روی آنها استفاده کنید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر