یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

روش کشیدن خط چشم روی پلکهای چروک دار و شل

عکس, روش کشیدن خط چشم روی پلکهای چروک دار و شل

همیشه آموزش های خط چشم برای پلکهای سفت و محکم و بدون پف و افتادگی است اما اغلب خانمها پشت پلکی شل و پر از چروکهای ریز و افتاده دارند چگونه باید این چشم ها را آرایش کرد. در این پست از یاس فان ما شما را با این مدل آرایش آشنا می کنیم.

به جای کشیدن خط چشم گربه ای همیشگی، یک خط چشم نازک بکشید. خط چشمی که به اندازه کافی مشخص باشد، اما بیش از اندازه واضح نباشد. می توانید از یک قلم سایه استفاده کنید تا خط خیلی کلفتی را که کشیده اید نرم کنید. این حقه بدون اینکه مجبور باشید تلاش زیادی برای زیباتر شدن بکنید، چشمانتان را بازتر نشان می دهد.

آیا موقع کشیدن خط چشم گوشه پلک بالایی را می کشید؟ پس دیگر این کار را نکنید! این حرکت خودش باعث چین و چروک می شود. توصیه می کنیم موقع کشیدن خط چشم به پایین نگاه کنید. بعد از یک چسب کاغذی را به کناره های چشم ها بچسبانید تا خط ماهرانه و مشخص تری بکشید. بعد از تمام شدن کار چسب را آرام بردارید، شما یک خط چشم واضح و تمیز دارید!

اگر پلک هایتان چرب است، سایه زیرسازی را دست کم نگیرید. اول از ابتدا تا انتهای پلک ها یک خط باریک بکشید. مقدار کمی از سایه را روی انگشت گذاشته و روی پلک پایینی بزنید. این کار ماندگاری خط چشم را در طول روز بیشتر می کند. استفاده از ان روی پلک پایین از پایین آمدن رنگ ها به سمت پایین جلوگیری کرده و دیگر آخر روز چشم هایتان شبیه پاندا نمی شود!!

فیلم آموزش را برای شما عزیزان در این صفحه از یاس فان قرار داده ایم که بدانید دققیا باید چکار کنید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر