یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

روغن هسته انار قوی ترین درمان خشکی مو

عکس, روغن هسته انار قوی ترین درمان خشکی مو

از خواص جادویی روغن هسته انار برای زیبایی پوست و مو شنیده اید ؟ این روغن قدرت زیادی در آبرسانی به پوست و موها دارد. اگر موهای شما خشک است و شوره می زند به دو روش زیر آنها را درمان کنید :

 برای مبارزه با شوره سر، به سادگی می توانید چند قطره از روغن دانه انار را به شامپو خود اضافه کنید.

برای مبارزه با شوره سر، به سادگی می توانید چند قطره از روغن دانه انار را به شامپو خود اضافه کنید.

آنتی اکسیدان های که در خواص این روغن طبیعی یافت می شوند، برای محافظت از پوست در برابر رادیکال های مضر آزاد بسیار مفید اند و یکی از بهترین روغن های ضد پیری شناخته می شود. آنتی اکسیدان های قوی مانند ویتامین C  پوست را بهبود می بخشد و سطح پوست را سالم ، جوان و متعادل می کنند.

روغن هسته انار را می توانید به صورت موضعی مورد استفاده قرار دهید. اسید پانکیک و چربی امگا ۵ داخل انار که دارای خواص ضد التهابی قوی است، که به کند شدن روند پیری پوست و محافظت در مقابل آسیب های خورشید کمک می کند.وقتی روغن خارج شده از انار روی پوست شما قرار می گیرد، به عنوان یک کرم ضد آفتاب طبیعی برای محافظت از آفتاب سوختگی عمل خواهد کرد.

هشدارها :

روغن هسته انار حاوی برخی از اسید‌های چرب است که می‌تواند موجب کاهش فشار خون بالا شود به همین دلیل افراد مبتلا به فشار خون که از دارو‌های شیمیایی مصرف می‌کنند باید از مصرف روغن هسته انار پرهیز کنند؛ زیرا ممکن است موجب افت بیش از حد و ناگهانی فشار خون شود.

زیاده روی در مصرف روغن هسته انار می‌تواند عوارضی مانند ناراحتی معده، حالت تهوع، استفراغ و اسهال را به دنبال داشته باشد.

خانم‌های باردار باید از مصرف روغن هسته انار پیشگیری کنند زیرا روغن هسته انار می‌تواند موجب بروز عوارضی برای چنین و خانم‌های باردار به خصوص در ماه‌های اولیه بارداری شود.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر