یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

روغن چریش بهترین کلاژن ساز گیاهی

عکس, روغن چریش بهترین کلاژن ساز گیاهی

اگر میخواهید جلوی پیری پوست را بگیرید و پوستی زیبا و جوان و شاداب داشته باشید و نمی خواهید مقدار زیادی پول صرف محصولات آرایشی و زیبایی گران قیمت کنید یک روغن معجزه گر را به شما معرفی می کنیم.

روغن چریش یک درمان عالی است. . این ماده به طور خاص ، حاوی سطح زیادی از آنتی اکسیدان هایی است که به محافظت از پوست در برابر آسیب های محیطی کمک می کند . جوان سازی سلول های پوستی و بازگرداندن خاصیت کشسانی نیز یکی دیگر از خواص چریش برای پوست و مو است .

روش مصرف این روغن برای کلاژن سازی و جوان نگهداری پوست :

چند قطره روغن چریش را در ۲ قاشق چای خوری روغن جوجوبا مخلوط کنید . قبل از خواب این مخلوط را روی پوست ماساژ دهید . صبح روز بعد، صورت را با آب شستشو دهید . این کار را روزانه انجام دهید .

هشدارها :

اگر وضعیت پزشکی خاصی دارید یا در حال مصرف دارو هستید قبل از استفاده از محصولات حاوی چریش ، با پزشک خود مشورت کنید.

اگر حامله هستید، قصد حامله شدن دارید و یا دوره‌ی شیردهی به نوزاد خود را سپری می‌کنید ، به هیچ عنوان از محصولات چریش استفاده نکنید . چون می‌تواند موجب سقط جنین یا مسمومیت نوزاد به هنگام شیردهی شود .

روغن چریش را می توان به صورت موضعی روی پوست تا دو هفته استفاده کرد . اما در در صورت استفاده زیاد یا برای دوره های طولانی ، می تواند برای بزرگسالان ناخوشایند باشد ، زیرا ممکن است به کبد یا کلیه ها آسیب برساند .

از محصولات حاوی چریش برای فرزندان خود استفاده نکنید ، زیرا در نوزادان و کودکان ممکن است عوارض از جمله حالت تهوع ، اسهال ، خواب آلودگی ، اختلالات خون ، تشنج ، از دست دادن هوشیاری ، کما ، اختلالات مغزی در بر داشته باشد .

چریش به طور معمول برای افراد مبتلا به برخی بیماری ها و ناراحتی های بهداشتی توصیه نمی شود ، ناراحتی هایی از جمله:

بیماری های خود ایمنی از جمله MS و لوپوس
ناباروری
دیابت
عمل جراحی (حداقل دو هفته قبل از جراحی مصرف چریش را متوقف کنید)
پیوند عضو
تداخلات دارویی روغن چریش

استفاده ی همزمان روغن چریش با داروهای زیر می تواند باعث بروز مشکلاتی برای فرد شود :

داروهای ضد دیابت ، لیتیوم ، دارو های سرکوب کننده سیستم ایمنی

حساست با روغن چریش به شکلی بسیار محدود گزارش شده است . اما از آن جایی که این روغن بسیار قوی است ، بهتر است آن را با روغن هایی مثل روغن نارگیل ترکیب کرد تا رقیق شود و استفاده از آن برای افراد حساس مشکلی ایجاد نکند .

قبل از مصرف بر روی پوست صورت بهتر است در یک ناحیه ی بسیار محدود از پوست دست تست شود و در صورتیکه عارضه ای مبنی بر حساسیت حس نکردید می توان از ان روی پوستتان استفاده کنید .

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر