یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

روغن کوهان شتر بهترین داروی روماتیسم مفصلی

عکس, روغن کوهان شتر بهترین داروی روماتیسم مفصلی

اگر شما از روماتیسم مفصلی رنج می برید بهترین درمانی که طب سنتی به شما معرفی می کند ، روغن کوهان شتر است که البته باید از اصل بودن  آن مطمئن شوید.  حتی این روغن می تواند درمان قطعی بیماری شما باشد. روغن کوهان شتر برای درمان کامل و حتمی درد مفید است. از مراکز تولید این روغن می توان به شهر کاشان اشاره کرد که به دلیل آب و هوای خشک و مجاورت با کویر، شرایط مناسبی برای تولید آن دارد. این روغن برای انواع بیماری های پادرد، کمردرد، رماتیسم، سیاتیک و ترمیم شکستگی استخوان استفاده می شود.

روش مصرف این روغن برای دردهای مختلف طبق نسخه طب سنتی :

کمر درد:بیمار باید روزی ۲ بار مخلوط روغن مذکور و روغن زنجبیل را روی کمر به مدت ۵ الی ۷ دقیقه ماساژ داده و سپس استراحت نماید .

رماتیسم:برای درمان رماتیسم روزی ۲ بار مخلوط این روغن و روغن سیاه دانه را روی محل درد به مدت ۵ الی ۷ دقیقه ماساژ می دهند .

سیاتیک:روزی ۲ بار مخلوط روغن گفته شده و روغن زنجبیل را روی محل مورد نظر به مدت ۷ الی ۱۰دقیقه ماساژ داده و سپس استراحت می کنند .

درمان درد زانو:چند قطره از روغن مورد نظر را همراه با روغن سیاه دانه مخلوط کرده و سپس با آن زانوی خود را ماساژ می دهند . توصیه می شود این عمل روزی ۲ الی ۳ بار و به مدت ۷ الی ۱۴ روز تکرار شود .

درمان درد آرتروز:ابتدا محل درد را کاملا شستشو داده و سپس به مدت ۵ الی ۱۰ دقیقه با روغن ماساژ می دهند تا جذب گردد . بهتر است این عمل به مدت ۱ هفته به طور متوالی انجام گیرد .

برطرف کننده گرفتگی عضلات:روزی ۲ بار مخلوط این روغن و روغن سیاه دانه را روی عضله موردنظر به مدت ۵ الی ۷ دقیقه ماساژ داده و سپس استراحت می نمایند .

رفع رگ به رگ شدگی:مخلوط روغن کوهان و روغن زنجبیل را روی محل رگ به رگ شده قرار می دهند . سپس به آرامی آن قسمت را ماساژ می دهند تا روغن کاملا جذب گردد .

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر