یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

ریختن سرکه سیب در شامپو و این همه فایده

عکس, ریختن سرکه سیب در شامپو و این همه فایده

شما می توانید برای تقویت موهای خود به شامپوی خود نمک دریا اضافه کنید. سرکه سیب هم یکی از راه های تقویت مو و حل مشکلات آن می باشد. این محصول به ‌صرفه و قدرتمند، می‌تواند به طور کلی وضعیت موهای شما را تغییر داده و آن ‌ها را در سر تا سر سال سالم، درخشان و قوی نگه دارد.با اضافه کردن سرکه سیب اصل به شامپوی خود از فواید زیر بهره مند شوید :

پاک کننده فوق العاده

درمان شوره

درمان خارش و خشکی پوست سر

درمان موخوره

حالت دهندگی زیبا به موها

براق شدن موها

جلوگیری از ریزش و تقویت موها

خاصیت طبیعی ضد قارچی سرکه سیب، منجر به نابودی شوره‌ ها می ‌شود. هم‌ چنین این مایع، لایه شاخی اسیدی و محافظت‌ کننده ‌ای، روی پوست سر تشکیل می ‌دهد که از رشد بیش ‌از حد قارچ ‌ها، جلوگیری می ‌کند. در ضمن سرکه سیب مانع از خارش پوست سر می‌شود (که معمولا در پی شوره سر، رخ می ‌‌دهد).

سرکه سیب منجر به درمان آن ‌دسته از فولیکول ‌های مویی می‌شود که به دلیل عفونت ‌های باکتریایی، مسدود شده‌اند و باعث پوسته ‌پوسته شدن سر می‌ شوند. در صورت پیشامد چنین حالتی، شخص دچار ریزش مو می‌ شود. در ضمن این مایع معجزه ‌آسا با تقویت گردش خون فولیکول ‌های مو، ریشه موها را تقویت کرده و به این ترتیب منجر به افزایش رشد آن‌ ها می ‌شود.

سرکه سیب نوعی مایع گره ‌باز کن طبیعی است که به جوان‌ سازی و نرم و لطیف کردن مو کمک می‌کند. با استفاده از شامپو های خشن، چربی طبیعی مو گرفته شده و مو ها حالتی خشک و زبر پیدا می‌کنند. اسیدی بودن سرکه، این روند را خنثی می ‌کند و به تعدیل سطح pH  مو کمک کرده و با از بین بردن رسوبات اضافی این نوع شامپو ها از روی سر، منجر به درخشش و شادابی مو ها می ‌شود.

کوتیکول‌ های بلند مو، منجر به وز شدن آن می‌ شوند. pH پایین سرکه سیب، از رشد این کوتیکول‎ ها جلوگیری کرده و منجر به صاف شدن و لطافت مو می ‌شود.

روش مصرف :

تنها کافی است دو قاشق غذاخوری از سرکه سیب را در یک فنجان آب حل کنید. پس از شامپو زدن به مو ها؛ این محلول را روی مو های خود مالیده و اجازه دهید دو دقیقه روی سرتان بماند. سپس موهای خود را بشویید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر