یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

زدن مداد چشم بدون ریختن زیر چشم و برندهای ضد حساسیت

عکس, زدن مداد چشم بدون ریختن زیر چشم و برندهای ضد حساسیت

عده ای هستند که وقتی مداد چشم می کشند مداد کاملا پشت پلکها فیکس شده و تا صورت خود را پاک نکنند مداد زیر چشم ریخته نمی شود. بر عکس عده ای از خانمها همیشه از ریختن و سیاه شدن مداد زیر چشمان خود شاکی هستند و حتی خیلی ها برای آب شدن و ریختن مداد چشم کلا آن را از آرایش خود حذف کرده و از خط چشم استفاده می کنند. راز دسته ی اول در چیست ؟

خوب قدم اول خریدن یک مداد چشم برند است. از خریدن مداد چشم های ارزان و درجه دو خودداری کنید.  قدم دوم نوک مداد شما باید تیز باشد . قدم سوم پشت پلک شما نباید با کر های مرطوب کننده مرطوب باشد.  قدم چهارم : چند ثانیه از پلک زدن زیاد خودداری کنید، تا بافت مخملی آن به خوبی در جای خود تثیبت شده و به بالا و پایین پلک، چیزی سرایت ندهد.

البته اگر می خواهید مداد چشم را در لایه داخلی پلک بکشید، موضوع کمی راحت تر خواهد شد. برای انجام این فرم از آرایش چشمی، باید مداد را به لایه داخلی پلک بالا به آرامی برده و در حالی که نگاه خود را به سمتی دیگر می دهید، یک دور روی این لایه حرکت رفت و برگشتی انجام دهید. پس از آن مداد را روی خط داخلی پلک پایینی برده و آن جا نیز یک دور حرکت رفت و برگشتی را تکرار کنید. چند بار پلک بزنید تا از غلظت اولیه مداد چشم کاسته شود.

*بهترین برندهای مداد چشم

مداد چشم دوسه مدل TRUE KOHL KAJAL: این برند پر طرفدار در جهان هرگز زیر چشم شما پخش نمی شود.

مداد بورژوا : ماندگاری فوق‌العاده‌ای داشته و به مدت طولانی روی پلک باقی می‌ماند.

مداد چشم اسنس : این مداد بسیار نرم و سبک بوده و خطی صاف و یکدست روی پلک ایجاد می‌کند. مداد اسنس ماندگاری بالایی دارد و در اثر تعریق یا شنا کردن از بین نمی‌رود.

مداد چشم فلورمار شماره ۱۰۱: بسیار نرم و سبک بوده و خطی صاف و یکدست روی پلک ایجاد می‌کند

مداد اولترا بلک نوکس: فاقد مواد شیمیایی است و باعث ریزش اشک، خارش یا سوزش چشم نمی‌شود.

مداد استودیو فیکس: فاقد مواد شیمیایی مضر است و حساسیت ایجاد نمی‌کند.

مداد چشم زویی ارگانیک: این مدا فاقد عطر و ترکیبات شیمیایی است و برای افرادی که چشم‌های حساسی دارند بسیار مناسب است.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر