یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

زمان خوردن مولتی ویتامین و تاثیر آن بر چاقی یا لاغری و بهترین مارک آن

عکس, زمان خوردن مولتی ویتامین و تاثیر آن بر چاقی یا لاغری و بهترین مارک آن

بر خلاف باور عموم که نباید مولتی ویتامین خورد تحقیقات نشان داده است که مصرف مولتی ویتامین برای همه ی افراد بسیار مفید بوده و دارای فواید زیر است 🙁 انتخاب مولتی ویتامین با کیفیت بالا کلید سلامت کلی بدن است)

مفید برای سلامت چشم‌ها

جلوگیری از پیر شدن زودرس

تقویت سلامت کلی بدن
جلوگیری از کمبود مواد مغذی
تقویت سیستم ایمنی
تامین انرژی طبیعی
سم زدایی بدن
بهبود شناخت

مولتی ویتامین چه زمانی و چگونه باید مصرف شود؟مولتی ویتامین همیشه باید با یک وعده غذایی مصرف شود تا حداکثر جذب را مجاز کند. اگر بیش از ۱ قرص در روز مصرف می‌کنید، باید هر قرص را در زمان جدا و متفاوت از روز بخورید مانند ۱ صبح و ۱ شب.

آیا مولتی ویتامین موجب چاق شدن می‌شود؟ در پاسخ باید گفت مولتی ویتامین نه تنها موجب چاقی نمی‌شود بلکه در افرادی که دچار افزایش وزن هستند؛ کاهش وزن را به دنبال خواهد داشت.درست است که برخی از افراد مولتی ویتامین را برای افزایش وزن مصرف می‌کنند. اما این دست از افراد دچار سوء تغذیه هستند و با خوردن مولتی ویتامین، مواد معدنی و ویتامین‌های مورد نیاز بدنشان را تأمین می‌کنند. در واقع این افراد با خوردن مولتی ویتامین سوخت و ساز بدنشان را که دچار اختلال شده‌است؛ اصلاح می‌کنند.این سوال بسیاری از افراد است که چرا کسانی که دچار کمبود وزن هستند بلافاصله بعد از خوردن مولتی ویتامین‌ها، به تدریج چاق می‌شوند. جواب ما به این سوال این است که این دست از افراد به دلیل کمبود ویتامین سوخت و ساز درستی ندارند. با مصرف ویتامین و مواد معدنی سوخت و ساز بدنشان اصلاح شده و مواد مغذی به بدنشان می‌رسد. در نتیجه به تدریج کمبود وزنی که بر اثر سوخت و ساز غلط در بدنشان اتفاق افتاده بود اصلاح شده و کمی چاق‌تر می‌شوند.

مولتی ویتامین مینرال: یکی از مکمل‌های دارویی مولتی ویتامین مینرال است. مینرال‌ها انواعی از ویتامین‌ها و مواد معدنی هستند که که در مواد غذایی یافت می‌شوند. کلسیم، منیزم، پتاسیم، سدیم، فسفر و همچنین آهن از جمله مواد معدنی موجود در مولتی ویتامین‌هاست. به طور مثال آهن با تقویت گلبول‌های قرمز، انرژی سطح بدن را بالا برده و از افزایش وزن جلوگیری می‌کند.

 

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر