یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

زیبایی بینی با نخ و ژل و لیزر و روش های دیگر

عکس, زیبایی بینی با نخ و ژل و لیزر و روش های دیگر

اگر چه هنوز جراحی بینی در اتاق عمل بهترین راه کوچک کردن بینی و به دست آوردن بینی با فرم دلخواه است اما روش های دیگری برای کوچک کردن آن وجود دارد که این روزها طرفداران زیادی دارد . در زیر به بررسی روش های نوین کوچک کردن بینی می پردازیم :
۱. تزریق فیلر: این روش با بی حسی موضعی در محل مطب پزشک انجام می شود که فیلر مورد نظر می تواند ژل یا چربی باشد که در مناطق مورد نظر در بینی تزریق می شوند. تزریق فیلرها می توانند نقائص موجود در بینی را بر طرف کنند برخی از آن ها برای کاهش قوز ها و برآمدگی های روی سطح بینی عمل می کنند، برخی دیگر برای پرکنندگی و فرمدهی مفید فائده واقع می شوند.
۲. در روش تزریق ژل، از ژل هایی استفاده می کنند که با بافت بدن سازگاری دارد و می تواند در عرض یکسال به بدن جذب شود و هیچ آسیبی به بدن وارد نکند. اما باید در مراکز معتبری تولید شده باشد. یکی از مزیت های مهم این روش این است که در هر لحظه ای فرد از نتایج به دست آمده خوشحال نیست و رضایت کافی را برایش به ارمغان نیاورده است پزشک می تواند با استفاده از محلول های حلال ژلی به نام اسید هیالورونیک، از ناحیه مورد نظر حل و تخیله کند، تا دیگر تغییرات دلخواه بر روی بینی اعمال شود.
۳. لیفت بینی با نخ: با استفاده از نخ های مخصوص به کار رفته در عمل های زیبایی می توان شکل و فرمی زیبا به بینی تان دهید، نوعی روش کشیدنی است که بینی را صاف می کند.
۴. روش عمل زیبایی بینی با لیزر: این روش برای عارضه های پوستی بینی مفید واقع می شود و امکان ندارد که بتوان به عنوان یک عمل درمانی از آن استفاده کرد. در عمل زیبایی بینی با لیزر سوراخ های بینی صاف و زیباتر می شوند.
روش های تزریقی ساده، بدون تورم، درد کم، حداقل کبودی و حداقل خطر است، در زمانی حدود ۱۵ دقیقه با بینی متقارن تر و متناسب تر ظاهر می شود.
کاندیدای مناسب برای عمل رینوپلاستی بدون جراحی : کسانی که از قوز و نا فرمی بینی خود رنج می برند و نمی خواهند عمل جراحی نسبتاٌ سنگینی را تجربه کنند.در کل برای کسانی مفید است که می خواهند بینی متناسب با ظاهر خود داشته باشند. به عقیده یکی از متخصصان به نام در عمل های جراحی بینی، کاندیدای خوب برای انجام این روش کسی است که بینی او در اندازه کوچک تر است که می خواهد بینی را محکم تر کند یا نوک را اصلاح کند.
آیا روش های غیر جراحی عمل بینی دائم است؟
بر اساس تحقیقات انجام شده، بر خلاف عمل های جراحی ، نتایج حاصله از این روش های غیر جراحی موقت است. زمان تقریبی برای دوام آن در نظر گرفته شده است که از ۶-۱۲ ماه است.هزینه عمل های زیبایی بینی بدون جراحی چقدر است؟با توجه به مشکلات نوسانات قیمتی که در حال حاضر همه ما با آن سر و کار داریم و هم چنین قیمت های متغیر انواع ژل و فیلر ها، نمی توانیم قیمتی دقیق به شما مخاطبین عزیز ارائه دهیم. به همین خاطر بر آنیم ملاک های تعیین قیمت را برای شما عرضه کنیم تا بدین وسیله بتوان هزینه های جاری عمل بینی بدون جراحی را به راحتی محاسبه کنید.فاکتور های همچون: میزان مواد مورد استفاده برای تزریق، موقعیت مکانی محل عمل بیمارستان یا مطب، میزان تخصص، شهره و محبوبیت پزشک، کمیت و کیفیت تجهیزات و لوازم موجود در مطب یا بیمارستان، تعداد جلسات مراجعه به پزشک برای مراقبت های قبل و بعد از عمل بینی، در برآورد هزینه ها موثر می باشد.توجه داشته باشید که افرادی که بینی گوشتی یا بینی استخوانی بزرگی دارند نمی توانند از مزایا عمل زیبایی بینی لیزری بهره مند شوند.نکته ی قابل ذکر این است که افرادی که هنوز به سن بلوغ نرسیده اند هم نمی توانند از روش های بدون جراحی زیبایی بینی بهره مند شوند، هر چند که برخی از آن ها به طور موقت اند.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر