یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

زیرکانه ترین ترفندهای آرایش که خیلی ها نمی دانند

عکس, زیرکانه ترین ترفندهای آرایش که خیلی ها نمی دانند
همه ی خانم ها تا حدودی بلند آرایش کنند. اما کمتر کسی است که از بیشتر ترفندهای آرایشی خبر داشته باشد. در این پست از یاس فان شما را با زیرکانه ترین ترفندهای آرایشی آشنا می کنیم.
برای آرایش لب ها ، از یک خط لب استفاده کنید و لب پایینی خود را یک کم بزرگتر کنید . برای لب ها از یک رژ لب نسبتا تیره استفاده نموده ، و برای مرکز لب پایینی از جلای روشن تر بهره بگیرید . اگر می خواهید لب های خود را کوچک یا بزرگ کنید لازم است که چندین مرتبه با خط لب خود این کار را تمرین کنید . اگر یک خط لب را خیلی پایین تر از حد معمول بکشید ، همچون دلقک ها به نظر می‌ رسید . حتی اگر آرایش لب شما خوب شود ، با پایداری رژ لب خود مشکل دارید . بنابراین باید از رژ لب های ۲۴ ساعته یا بادوام استفاده کنید ، اما خیلی از افراد بر این باور هستند که این رژ لب ها خیلی خشک و گچ مانند هستند . اگر طرفدار این رژ لب ها نیستید ، اول با یک مداد لب های خود را رنگ کنید ، سپس روی آن رژ لب بمالید . مداد مثل یک چسب عمل می‌ کند و تمام روز رژ لب را نگه می‌ دارد .
حلقه های تیره زیر چشم با یک پنهان ساز به طور کامل یا تا حدودی پنهان می‌ شوند . از یک پنهان ساز با تن رنگ گرم استفاده کنید . این پنهان ساز زیر چشمی ‌را تا ناحیه زیر چشم به کار ببرید و از زیر مجرای اشک شروع نموده و به سوی پایین تا طرف دیگر چشم ببرید . و با انگشت خود یا اسفنجی آنرا یکدست کنید تا خطوط روشن زیر چشم نیز پوشیده شوند ، چرا که این خطوط به بدی حلقه های تیره رنگ زیر چشم هستند
اگر از چشم های پف کرده رنج می ‌برید ، احتمالا دوست دارید این پف را از بین برده یا تا حدودی پنهان کنید . قبل از هر آرایشی ، از کمپرس آب گرم استفاده کنید . در این حالت حتی الامکان به طور خفیف آرایش نمایید . سایه چشم کمی‌ به کار ببرید . خط چشم باریکی بکشید یا اصلا نکشید . با این کار پف چشم شما کمتر به چشم می‌ آید .
روی گونه های خود برونز ملایم و تموج هایلایتی بمالید . از این تکنیک به طور مرتب بهره بگیرید و همیشه در پایان آرایش خود تبسم کنید تا مطمئن شوید ، هیچ لکه ای باقی نمانده است . اما از مقابله بیش از حد خودداری کنید . چرا که خطوط کنار صورت به طور کامل پوشیده نمی ‌شوند .
هیچوقت بدون استفاده از کرم دور چشم، از کانسیلر در زیر چشمانتان استفاده نکنید (قبل از استفاده از کانسیلر چند لحظه صبر کنید تا کرم دور چشم جذب شود). جید کونلون آرایشگر می‌گوید: ضخامت و خشکی کانسیلر، تنها باعث می‌شود که پوست ترک خورده بنظر بیاید.
تمام سایه‌های چشم، به زیرسازی نیاز دارند. اما برخلاف افسانه‌های رایج، کرم چشم یا کانسیلر در روی پلک‌هایتان، باعث نمی‌شود که سایه برای مدت طولانی‌تری ثابت بماند و در نهایت پلک چربی خواهید داشت. مالیدن سایه‌ی غیر فشرده روی پلک‌ها، بهترین زیر سازی است.
کانسیلر زیر چشم، برای پوشاندن لک‌ها بیش از حد سبک است و چون معمولا یک درجه روشنتر از پوستتان می‌باشد، در واقع جوش را روشن‌تر می‌کند. جی جی می‌گوید: بجای این کار، جوش را با یک فونداسیون که کاملا به پوستتان می‌آید، بپوشانید. با انگشتتان به آرامی روی فونداسیون ضربه بزنید (مالش ندهید) تا صاف و یکنواخت شود و روی آن کمی پودر آرایشی غیر فشرده بزنید.
باید توجه کنید که ابروی شما، یک تصویر است. سعی کنید برای پر کردن نواحی پراکنده‌ی ابرو، بجای یک مداد سفت از پودر ابرو استفاده کنید، زیرا تاثیر لطیف‌تری دارد.
وقتی نوبت آرایش چشم می‌شود، استفاده از این دو رنگ می‌تواند مشکل ساز باشد. اسکورز می‌گوید که اگر خسته باشید، سایه چشم صورتی فقط شما را مریض نشان می‌دهد. یولاندای آرایشگر می‌گوید که انواع رنگ سبز هم می‌توانند به همان اندازه ناخوشایند باشند. مخصوصا اگر زیر چشمانتان معمولا تیره است، این کار تنها مشکل را زیاد می‌کند و باعث می‌شود بدتر بنظر برسید

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر