یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آشپزی

سالاد پاستا مدیترانه ای یک سالاد شیک برای مهمان

اگر میخواهید یک سالاد یا پیش غذای شیک برای مهمان خود درست کنید سالاد پاستا مدیترانه ای یک گزینه ایده آل است. در این آموزش تهیه این سالاد و سس مخصوص آن برای شما قرار داده شده است. شما برای این سالاد به پیاز قرمز ، پاستا ، پنیر سفید ، زیتون، گوجه ، خیار ، برگ اسفناج و در صورت امکان آواکادو نیاز دارید.

عکس, سالاد پاستا مدیترانه ای یک سالاد شیک برای مهمان

مواد لازم برای تهیه سس سالاد پاستا

سرکه بالزامیک : به مقدار لازم …………….شکر : ۱ قاشق مرباخوری

روغن زیتون : یک‌ چهارم فنجان………….نعنا خشک شده : ۱ قاشق چای‌خوری

خردل : ۱ قاشق چای‌ خوری………………….فلفل سیاه : ۱ قاشق چای‌خوری

نمک : به مقدار لازم

مواد لازم برای تهیه سالاد پاستا مدیترانه ای

پاستایک ‌و نیم لیوان شکلی ترجیحا سبوس دار…………….خیار۱ عدد

پنیر سفید نصف فنجان…………….نمک به مقدار لازم

زیتون سیاه ۱۰ عدد………………..پیاز۱ عدد قرمز

گوجه گیلاسی۵ عدد……………برگ اسفناج۱ فنجان ریز

آووکادو۱ عدد

آموزش:
نخست داخل یک قابلمه آب بریزید تا به جوش بیاید و سپس نمک و مقدار خیلی کمی روغن و پاستا را داخل آن بریزید.وقتی که پاستاهای شما نرم شدند وقت آبکش کردن آنهاست و باید سراغ مرحله بعد بروید.در مرحله بعدی باید آووکادو و پنیر سفید را به صورت مکعبی خرد کنید و در گوشه‌ای بگذارید .

زیتون های سیاهی که هسته ندارند را هم به صورت حلقه ای خرد کنید و از گوجه فرنگی های کوچکی که در اندازه گیلاس هستند استفاده کنید و آنها را هم از وسط نصف کنید و داخل یک کاسه موادی که برای سس اشاره کرده‌ایم را ترکیب کنید و روی محتویات سالاد بریزید.

در ادامه پیاز قرمز را هم به صورت حلقه ای نازک یا مویی خرد کنید و به همراه خیار هایی که حلقه ای کرده‌ اید و برگ های ریز اسفناج و بقیه مواد با هم مخلوط کنید.داخل یک کاسه مواد سسی که تهیه کرده بودید و تمام محتویات سالاد را به خوبی با هم ترکیب کنید تا طعم یکدیگر را بگیرند.اکنون سالاد پاستا مدیترانه ای شما آماده است و می ‌توانید آن را نوش جان کنید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر