یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

سختی های رژ لب مایع و مزایای رژ لبهای جامد

عکس, سختی های رژ لب مایع و مزایای رژ لبهای جامد

شاید برای شما هم سوال باشد که رژ لب جامد بهتر است یا مایع ؟ شاید هم بر حسب عادت بدون آنکه بدانید کدام یک صورت شما را جذاب تر میکند همواره رژ لب جامد یا مایع خریده اید. اما این خیلی مهم است که شما هر دو نوع رژ لب را بشناسید و بدانید کدام یک برای چهره شما جذاب تر است.

هنگامی که جلب حمایت بر روی لب به کار برده می‌شود باید به صورتی باشد که لب یک حالت منسجم را به خود بگیرد. بنابراین نباید بیش از مقدار زیادی از رژلب مایع استفاده کرد؛ به کاربردن مقادیر زیادی از رژلب مایع بر روی لب باعث می‌شود که لب حالت زیبایی و همین طور منسجم بودن خود را از دست بدهد و همین طور مایه رژلب از قلم آنچه کند و این باعث می‌شود که کار به درستی و تمیزی صورت نگیرد.
طریقه درست کشیدن رژ لب مایع به این صورت است که ابتدا باید قلمی را که در رشد به کار برده می‌شود را از قسمت ابتدایی شروع کرد و آن را به قسمت پهنای لب تا مقداری از مایه به خوبی بر روی لب قرار بگیرد.

بنابراین هنگامی که به این صورت رژلب مایع بر روی لب کشیده می‌شود باعث می‌شود که مقدار زیادی از رژ لب مایع که بر نوک قلم او قرار گرفته شده است کمتر شود و میزان آن به صورت استاندارد در تمامی قسمت‌های لب قرار بگیرد.
بنابراین بعد از تکرار و تمرین زیاد در به در به کار بردن رژلب مایع در مدت زمانی که این کار و این فرآیند به صورت تکراری صورت می‌گیرد.
کنترل خوبی برای پوشش دهی لب با استفاده از رژلب به کار برده می‌شود مخصوصاً رژ لب مایع که امکانات امکان چک کردن آن و همین طور حجم بالای آن بر روی لب بسیار زیاد است.

یکی از نکاتی که در هنگام استفاده از رژ لب مایع باید به کار برد این است که لب‌ها باید حالت خوبی داشته باشد حالت خوب برای این است که لب باید نرم باشد تا رژلب به راحتی بر روی لب حالت خود را حفظ نمایید. برای این کار ابتدا باید از نکاتی بهره‌مند شد؛ یکی از ویژگی‌هایی که می‌تواند لب را با آن نرم کرد به کار بردن ترکیب قهوه و شکر است این دو ترکیب به راحتی می‌تواند بر روی لب قرار بگیرد و یک لایه برداری آسان و نرمی را برای آن به وجود بیاورد.
قهوه و شکر دو ماده هستند که می‌توانند لب را نرم کند بنابراین به عنوان یک لایه بردار می‌توان از آن استفاده کرد. بنابراین تمام خوبی نیز دارند و برای افرادی که به این کار حساسیت دارند نیز مناسب می‌باشد؛ زیرا با طعم خوب آن کنار می‌آیند.

اگر سریعاً بعد از لایه برداری لب از رژ لب استفاده کنید باعث می‌شود که حالت کج به خود بگیرد و این که حالت خود را از دست بدهد و رژلب به خوبی بر روی لبه پخش نمی‌شود و یا این که لکه‌هایی از آن بر روی صورت و پوست شما ایجاد می‌شود که باید آن‌ها را از بین ببرید. بنابراین یک کار تمیز و بدون عیب و نقصی به وجود می‌آید با این حال باید ابتدا زمانی را برای لب و استراحت آن در نظر بگیرید تا بتواند این لایه برداری کار خود را به خوبی انجام دهد بعد از این که زمان درستی را به لب دارید می‌توانید از زیبا برای زیباتر شدن آن از رژلب مایع استفاده کنید.

مزایای رژ لبهای جامد یا مدادی :

پخش‌شدن راحت روی لب
نوستالوژیک‌بودن محصول
قیمت مناسب‌تر از مایع
امکان استفاده از چند رنگ به‌صورت همزمان و ترکیب آن‌ها با یکدیگر
تنوع در طرح مانند طرح‌های شاین، مات، اکلیلی و غیره
امکان استفاده به‌صورت مداد لب و رژ لب به‌صورت همزمان
تنوع در رنگ محصولات از تناژ مختلف
نرم و لطیف‌بودن رژ لب‌های جامد

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر