یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

سرم آرگان بهتره یا سرم کریستال

برای زیبا سازی موها و خوش بو شدن آنها ، نرم و براق شدن آنها و از بین رفتن وزی و جعد موها بهترین روش استفاده از سرم های مو است که در بازار دو سرم آرگان و کریستال محبوب ترین برندها هستند. کدام یک بهتر است ؟

*روغن کریستال یا سرم کریستال مو:روغن کریستال یا سرم کریستال مو، محصول خوبی برای خوش‌حالتی و نرمی و درخشندگی موها و مخصوصا موهای آسیب‌دیده می‌باشد. تارهای ظریف مو در اثر رویارویی با عوامل مختلفی همچون آلودگی محیطی، رنگ‌های مکرر و استفاده از شوینده‌های نامناسب و… دچار خشکی، شکنندگی و آسیب می‌شوند. برای پیشگیری و رفع چنین مشکلاتی علاوه بر استفاده از شوینده‌های مناسب بهتر است از سرم مو کریستال استفاده شود. سرم مو کریستال که بر پایه روغن سیلیکونی تشکیل‌شده است و هیچ‌گونه ضرری برای موها ندارد. برای ترمیم موهای آسیب دیده و جلوگیری از موخوره بعد از حمام و قبل از استفاده از سشوار و اتوی مو از سرم کریستال مو استفاده کنید.

روغن آرگان یا سرم آرگان : یک محصول تخصصی برای تقویت و حفاظت از ساقه مو با خاصیت درخشان کنندگی و نرم کنندگی مو است. سرم موی حاوی روغن خالص آرگان، ضمن ایجاد یک لایه محافظ بر روی ساقه مو، در ترمیم و تقویت موهای آسیب دیده موثر است.

فرق این دو سرم یا روغن با هم : سرم کریستالو  سرم آرگان هردو برای ایجاد شفافیت، نرمی، درخشندگی و آب‌رسانی به تارهای مو استفاده می‌شوند. اما در کنار این ویژگی‌های مشترک، تفاوت‌هایی هم با یکدیگر دارند. روغن کریستال، حجم موها را می‌گیرد. به این صورت که تارهای مو را به یکدیگر می‌چسباند و موها را به کف سر می‌خواباند. اما روغن آرگان، برعکس روغن کریستال موها را حجیم و پرپشت نشان می‌دهد.

زمان زدن این دو سرم به مو : بهترین وقت زدن این دو سرم قبل از شروع براشینگ مو است. درواقع استفاده از این روغن یا سرم ها  قبل از براشینگ مو ضروری است. به دلیل اینکه یک‌لایه چربی سبک روی ساختمان مو ایجاد می‌کند. حاوی مقدار زیادی ویتامین E می‌باشد و از آسیب دیدن مو در مقابل حرارت بالای سشوار و اتوی مو جلوگیری می‌کند. همچنین باعث نرمی و خوش‌حالتی مو می‌شود. فقط کافی‌است یک‌بار با استفاده از روغن و یک‌بار هم بدون روغن موها را براشینگ کنید تا تفاوت را مشاهده کنید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر