یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

سریع ترین درمان خانگی خشکی سینه و گرفتگی صدا

عکس, سریع ترین درمان خانگی خشکی سینه و گرفتگی صدا

یکی از بهترین و بی خطرترین درمان های خانگی و گیاهی برای خشکی سینه و گرفتگی صدا ، عناب است. عناب در اشخاص سرد مزاج باعث نفخ معده می‌شود این افراد باید عناب را با شکر و مویز بخورند.بهتر است این میوه با غذاهای محرک مانند عسل میل شود.دقت کنید که میوه عناب باید در جای خشک و خنک و دور از نور نگهداری شود.

از عناب می‌توان به روش‌های مختلف استفاده کرد: آبنبات‌های طعم‌دار، به‌صورت شربت، به‌صورت طعم‌دهنده و اسانس درون انواع چای و دمنوش و کیک و… همچنین به‌صورت کنسرو شده و گاهی به‌صورت عادی و به عنوان تنقلات استفاده می‌شود.

عناب علاوه بر فواید بسیار زیاد برای دستگاه گوارش، مشکلات قلبی، قند و انعقاد خون، سرماخوردگی، ضد التهاب و ضدسرطان بودن، پوست و مو، مشکلات رحم، دندان‌ها و آرامش‌بخشی برای پاکسازی کبد و تنظیم آنزیم‌های کبدی نیز بسیار مفید است و با کاهش میزان آنریم‌های کبدی که نشانگر آسیب‌های بافتی هستند؛ آن را در برابر بیماری‌های کبدی محافظت کرده و همچنین از کبد چرب جلوگیری و آن را درمان می‌کند. به دلیل اینکه از خواص عناب برای کبد کاهش آنزیم‌های کبدی در خون است، بنابراین زمانی که می‌خواهید آزمایش آنزیم‌های کبدی را انجام دهید، بهتر است مصرف عناب را به مدت چند روز قطع نمایید تا جواب آزمایش شما دقیق‌تر باشد.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر